Re: Temore.dk sparker røv igen igen..
Fra : ScanDun Online

Dato : 28-02-01 19:52

>Ja - og så følger den helt unikke og berømte FR-Service gratis med !
>Godt gået...

FR-Service ?, hvad er det ?

/Jørgen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-02-01 20:00

ScanDun Online skrev:

>FR-Service ?, hvad er det ?

Jeg vil tro der menes "Frank Rasmussen-service" :)

Frank Rasmussen er direktør for Telmore, og det var ham der startede
Image i sin tid, som blev købt af World Online.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-02-01 22:27

Hej...

ScanDun Online <salg@scandun.dk> wrote:

>FR-Service ?, hvad er det ?

FR-Service - Det er en helt speciel form for kundeservice, en form som
burde være en selvfølge i alle firmaer, men desværre kun forekommer i de
få. Den blev oprindeligt introduceret hos internetudbyderen Image
Scandinavia (idag Worldonline) og kan kort opdeles i fire punkter:

1. Hurtig, venlig og velkvalificeret kundeservice

2. Løbende og direkte dialog mellem firmaets ledelse og kunderne

3. Lytter altid til kundernes ønsker, og tager dem til efterretning

4. Overholder altid hvad de lover, og til tiden

Det er FR-Service, og så vidt jeg kan se er det netop hvad Telmore
viderefører.

Og nej, jeg har intet med Telmore at gøre, ud over et par abonnementer.

--
M.v.h. Ole ®