BOB (opsummering af Q ang. denne udgivelse~
Fra : Michael Westi

Dato : 06-11-02 20:30

Da der er kommet utrolig mange Q omkring udgivelsen af BOB, vil jeg
prøve(for at samle de tråde der har været) at
opsummere her:

Indholdet på BOB er det samme uanset region. Dog har Reg.1 DTS lyd, hvor
Reg.2
UK og DK må "nøjes" med DD5:1.
Desuden er UK versionen med danske undertekster.
De box-set jeg har set har været tin-box. Der er nogle der har fået pap-box
i stedet for. Det er ikke noget jeg har set. (Og med den pris er det en hån
mod os købere)!
-------------------------------------
Priserne på BOB:
Reg.1 købt online i udlandet ligger omregnet på ca. 660,- DKK
Reg.2UK hos Benson ligger på ca. 568,- Blackstar lidt mindre, dog med
forsendelses gebyr.
Disse priser er afhængig af kursen.
Reg.2 UK og DK ligger på ca. 730,- 750,-. Afhængig af virksomhed(Dvdoo,
DVDpusheren ect.). I virkeligheden skal en Reg.2DK officielt koste 899,-.
Det var noget med en fejl fra leverandørenes side. Har det fra en kilde hos
Fredgaard, som tager 899,- for den, når den udkommer. Men dette skulle ikke
påvirke de priser der allerede er opgivet hos de forskellige
onlineforhandlere.
Ang. længde på BOB:
Der har været angivet 2 tider. 598 min og 782 min.

Det forholder sig sådan:
Spilletid for selve serien er 598 min. 10 afsnit af ca. 1 time.
Dem der oplyser 782 min. har inkluderet "ekstraguffet":
Livinstone video diary varer ca. 1 time
HBO: Behind the scenes, making of Band of brothers ca. 30 min.
HBO: We stand alone together, documentary 80 min.
+ det løse bla. DVD-features.
---------------------------------------

Så tror og håber jeg det skulle være på plads

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Jan Richardy

Dato : 07-11-02 00:11

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> opsummere her:
> CUT CUT CUT
> Så tror og håber jeg det skulle være på plads

Kanon... Tak for indsatsen ...

DOG !! ... Dem som har modtaget pap-cover-versionen, hvor har I købt henne
og hvilken region er der tale om?

Mvh.

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-11-02 19:32

R2UK hos www.blackstar.co.uk

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-11-02 09:17

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh Michael
> "The intelligence on this globe is constant

Kanon! tak for informationen.