Nye billeder
Fra : Broxgaard

Dato : 06-11-02 20:50

Nu har jeg fået lagt 14 nye billeder ud af mig igen *spin* og på nogle af
billeder er der mit nye træ
Det tog også lidt tid for mig at finde ud det der digital ting der

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-11-02 21:50

Hej Miss Candy
Ihh hvor er du heldig, det er lige sådan en jeg ønsker
mig, min "mor" siger at hvis hun bliver ved at børste
mig så længe som jeg vil have det, så er hun nødt til at
strikke en trøje til mig for så bliver jeg til en Sphynx.

mange spinn
Benjamin

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-11-02 08:21

> [...]
> billeder er der mit nye træ
> Det tog også lidt tid for mig at finde ud det der digital ting der

Sikke et flot træ du har fået dig. Tillykke med det.

Og så kommer den nysgerrige mikrofon: De der farvede papir-dimser på
billede nummer 3... Er det sådan nogen der bliver til øh [hvad pokker
hedder de] De der folde-ud-silkepapirs-ting man bruger til nytår?

Hilsen
Lisbeth

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Broxgaard

Dato : 07-11-02 11:10

> Og så kommer den nysgerrige mikrofon: De der farvede papir-dimser på
> billede nummer 3... Er det sådan nogen der bliver til øh [hvad pokker
> hedder de] De der folde-ud-silkepapirs-ting man bruger til nytår?

Nej... det er min mor´s arbejde.... hun arbejde hjemme så der er altid en
hjemme ved mig *spin*