MS Windows
briani 27239
WIN 95/98 Ældre bærbar låser efter efter i~
Fra : Johnny Rusbjerg

Dato : 06-11-02 20:43

Hej Gruppe
Jeg har haft en ældre bærbar: Digital VIP525 til "ominstalering"
Jeg har forsøgt at ligge h.h.v. WIN 95 og WIN 98 på den.
Men efter installering af grafikdriver (NEOMAGIC) låser maskinen og kan kun
afbrydes ved at tage batteriet ud.
Jeg har naturligvis de "nyeste" drivere fra HP/COMPAQ/DIGITAL
Jeg har ikke den oprindelige "recovery" CD fra DIGITAL
Maskinen er oprindeligt leveret med WIN 95.
Maskinen kører med standard driveren, men kun i 640 x 480 16 farver og med
reduceret skærmflade (1,5 cm sort kant)

Hvis nogen har gode ideer vil jeg modtage dem med tak

mvh
Johnny