Newbie. Kan ekstern side visses i en tabel
Fra : brian.rikke

Dato : 06-11-02 20:57

Jeg 3 tabeller; top, menu og hovedtabel. Er det muligt at visse en ekstern
side i en tabel? Eller hvordan skal jeg løse problemet?

Venlig hilsen
Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-02 21:14

"brian.rikke" <brian.rikke@mail.tele.dk> skrev :

>Jeg 3 tabeller; top, menu og hovedtabel. Er det muligt at visse en ekstern
>side i en tabel? Eller hvordan skal jeg løse problemet?

Med en <iframe> eller noget serverside, asp eller php.

Fra : jopa

Dato : 06-11-02 21:58

"brian.rikke" skrev bla
> Jeg 3 tabeller; top, menu og hovedtabel. Er det muligt at visse en ekstern
> side i en tabel? Eller hvordan skal jeg løse problemet?

<iFrame src="http://www.ditdomain.dk/dinside.htm" width="500" height="500"
border="0" frameborder="0" scrolling="auto"> </iFrame>

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : brian.rikke

Dato : 07-11-02 07:26

Tak for hjælpen det der IFRAME var lige det jeg skulle bruge.

Brian