Oneline knap ??
Fra : kfc

Dato : 06-11-02 20:40

hey

kan man lave en knap der følger MSN'en regestering af online tid ??

og lige i pap

vil gerne have en indikator på hjemmesiden der fortælle at jeg er online /
offline, som evt kunne køre ligesom MSN eller ved tændt webcam .. kan man
dette i FPXP ?? og hvordanne evt link's ville være fedt nok

kfc :)

Fra : Skyman

Dato : 06-11-02 21:40

Prøv http://status.webhop.net/ jeg har selv en på min site, det virker
udemærket

Skyman

Fra : kfc

Dato : 06-11-02 22:04

"Skyman" <elm@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv http://status.webhop.net/ jeg har selv en på min site, det virker
> udemærket
>
> Skyman

hey hoster selv min engen site.. så er mere int. i der kan ligge på engen
HD/mappe !!!

men takker
kfc :)