S:LANGHÅRS KILLINGER
Fra : Dina Rasch

Dato : 06-11-02 19:36

Dejlige laghårede killinger salges fra midten af januar.

Begeg forældrene kan ses og opleves. Far: Norsk skovkat Mor: Maine Coon.

Én sort dreng
Én blå pige
èn grå m. hvide aftegn, creme nister på ryggen og creme oven på hovedet og
ned af nakken.- pige

Killingerne vil få kvalitets foder, ormekur, dyrlæge tjek og vacc.før
afrejse.

Pris: 1000,- pr. stk.

Killingerne bor naturligvis indendøre, og bliver kælet med hver dag. Vandt
til andre katte og hund samt små børn.

Henv: på mail dinas@get2net.dk
ell. tlf.: 9640 1040 ell. 2020 4497

Killingerne bor nu ved Aars - nordjylland

Fra : Brizz

Dato : 06-11-02 22:40

KLIP en hel masse

> Henv: på mail dinas@get2net.dk
> ell. tlf.: 9640 1040 ell. 2020 4497
>
> Killingerne bor nu ved Aars - nordjylland

Byder 2 skumbananer og henviser til news:dk.marked.privat.dyr

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-11-02 13:48

Jeg forstå ikke hvad i er for nogle. I underskriver jer med
"Katteri Andi-opdræt af langhårskatte" i dk.fritid.privat.marked

Er i registrerede opdrættere, der har haft et uheld?
... for så burde der vel medfølge stamtavle på killingerne selvom de er
uægte, ikk??

Eller opdrætter i bevidst på 2 forskellige racer??

Hilsen Nina

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 08-11-02 20:12

> Er i registrerede opdrættere, der har haft et uheld?
> .. for så burde der vel medfølge stamtavle på killingerne selvom de er
> uægte, ikk??

Kan der da det når det er et mix??
det tror jeg ikke men der kan medfølge kopi af stambøgerne på forældrene,
men det hjælper jo ikke på ægtheden.

Hilsen Sanne

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-11-02 20:42

> Kan der da det når det er et mix??

Ja, jeg mener at man skal søge stamtavle, selv på et uheldskuld hvis man er
registreret opdrætter (men hæng mig ikke op på det, har HELDIGVIS ikke selv
været i den sitiation)
Nina

Fra : Birgitte

Dato : 08-11-02 19:57

-Undre mig stadig over de mange, der endnu ikke forstår hvorfor vi
neutralisere vores kælekatte før flytning.
Det er netop for at undgå disse ukontrolerede/mixparringer.
Birgitte
www.truetrust.dk