Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mine første forsøg
Fra : Frank Nørvig

Dato : 06-11-02 18:28

Hejsa,

Jeg har netop erhvervet mig et Nikon Coolpix 4500, og er meget tilfreds
indtil videre. Jeg har forsøgt mig lidt med forskellige indstillinger, og
kunne godt tænke mig lidt kritik og eventuelle forslag.

Billederne er af en buket blomster, taget indendørs.
De kan findes her: http://foto.noervig.dk

Jeg er lidt i tvivl om begreberne på siden, så jeg ville blive glad hvis
nogen kunne lede mig på rette spor, hvis jeg har taget fejl af noget.

Kameraet skal primært bruges til mit teleskop (Meade EXT70), men jeg har
ikke fået mit tilslutnings-adapter endnu. Når jeg har fået det (og har lært
at bruge det) vil der også komme et par stjerne-fotos ind på siden.

Med venlig hilsen
Frank Nørvig

Fra : Acoon

Dato : 07-11-02 09:33

Det er pisse grimt...
hehe

-T

Fra : Niklas

Dato : 07-11-02 11:52

"Acoon" <acoon@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:aqd8g1$2q94$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Det er pisse grimt...
> hehe

Og du er infantil i dine udmeldinger.
smut du hellere ud af vores gruppe og over i dk.snak.mudderkastning

Niklas

Fra : Acoon

Dato : 07-11-02 12:15

hehe..
Jeg burde måske sige at Frank er en af mine venner...
Vi har en tendens til at svine hinanden lidt til...

-T

Fra : Alex Linaa

Dato : 07-11-02 15:56

> hehe..
> Jeg burde måske sige at Frank er en af mine venner...
> Vi har en tendens til at svine hinanden lidt til...

Det er lidt svært at afkode for læserne af en nyhedsgruppe.
Brug dog E-mail hvis I skal svine hinanden til.

/Alex

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-11-02 15:03

"Frank Nørvig" wrote:

> Kameraet skal primært bruges til mit teleskop (Meade EXT70),
> men jeg har ikke fået mit tilslutnings-adapter endnu. Når
> jeg har fået det (og har lært at bruge det) vil der også
> komme et par stjerne-fotos ind på siden.

Det lyder spændende, dem glæder jeg mig til at se, s.v.j.v.
så er den kun en anden bruger i denne gruppe, som seriøst
har arbejdet med astronomisk fotografi....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Frank Nørvig

Dato : 07-11-02 17:45

> Det lyder spændende, dem glæder jeg mig til at se, s.v.j.v.
> så er den kun en anden bruger i denne gruppe, som seriøst
> har arbejdet med astronomisk fotografi....

Jeg glæder mig også meget til at komme igang, men både teleskopet og
kameraet er jo en hel videnskab for sig...

Mvh Frank