Stenet kat uden sten :-)
Fra : Marie-Louise

Dato : 06-11-02 18:07

Så er den store stygge hankat hjemme igen! Han er blid som et lam og totalt
påvirket af bedøvelsen endnu - tåger rundt i stuen Han har fået et skud
hormoner oveni så dyrlægen mente at han ville være meget medgørlig meget
hurtigt! Men efter planen holder jeg dem adskilt et par uger før et sidste
forsøg. Hvis det ikke går, har min søde opdrætter lovet at tage den lille
hjem til genplacering i et hjem uden hanløver, snøft... Alternativet bliver
måske, at jeg kan få en 8 måneder havana orientalerpige istedet. Hun er en
meget smuk og meget karakterfast lille dame der - efter opdrætterens
mening - snildt kan kue en tyk kastrat Jeg håber nu stadig at det går
med min lille sorte prinsesse.

Hilsen
Marie-Louise

Fra : AEK

Dato : 06-11-02 18:14

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> skrev i en meddelelse

> Så er den store stygge hankat hjemme igen!

Det lyder dejligt.

>Han har fået et skud hormoner oveni så dyrlægen mente at han ville være
meget medgørlig meget
> hurtigt!

Måske spørger jeg dumt. Men hvad gør et skud hormoner egentlig ?

/ Anya.

Fra : Marie-Louise

Dato : 06-11-02 18:17

Hej Anya!

Overhovedet ikke et dumt spørgsmål! Sådan som jeg har forstået det, så
fremskynder det den blidhed en kastrat har. Jeg ved egentlig ikke om det
ikke er kvindelige hormoner? Måske, det skulle ihvertfald gøre ham mere
medgørlig hurtigt.

Marie-Louise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-11-02 18:21

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev...
> Måske spørger jeg dumt. Men hvad gør et skud hormoner egentlig ?

Det er højst sandsynligt nogle østrogen(lignende) hormoner Horus har fået i
sprøjten - og de skulle gerne dæmpe de slemme, slemme testosteroner, som er
skyld i meget slåsseri...

Mvh. Camilla

Fra : Trine Piltoft

Dato : 06-11-02 19:11

Hej Marie-Louise

Det bliver spændende at se om kastreringen og hormonerne hjælper.
Jeg krydser fingre for det.

Mvh. Trine & co.

Fra : Kate

Dato : 06-11-02 21:53

Håber det hjælper så Horus ikke er så styg længere og Bastet kan blive
fuldgyldigt medlem af familen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Marie-Louise

Dato : 06-11-02 21:55

> Håber det hjælper så Horus ikke er så styg længere og Bastet kan blive
> fuldgyldigt medlem af familen.
>
> --
> Kate

Det håber jeg også...