Rulle-ud-menu og opload
Fra : Elmer Music

Dato : 28-02-01 19:39

Hejsa Knægte!

Er der nogen der ved hvordan man laver en menu, som når man holder musen
henderover et link, så folder en lille boks ud med noget info?
Det kan FP2000 nok ikke, men hvor kan jeg mon finde en sådan?

Mit andet spørgsmål, er hvordan man smartets muligt, kan oploade noget text
til en side uden at skulle oploade hele siden.

Altså, jeg laver en side med noget text. det er der så en anden der løbende
skal kunne opdatere, helst uden den store omgang med FTP og helt nye sider.
Er der nogen der har en go' idé?

Mvh. Elmer

Fra : Knud Søgaard Pederse~

Dato : 28-02-01 20:20

Menu med folde-ud funktion findes ikke i FrontPage. Men du kan finde
funktionen i form af javascripts og javaappletter på nettet. F.eks. på
http://javaboutique.internet.com/ kan du finde mange gratis appletter med
folde-ud-menuer.

Hvis du vil tilføje eller redigere tekst på enkelt webside, kan du
simpelthen finde siden i din browser (MSIE 5.0) og via menuen Filer vælge
Editer med FrontPage. Du bliver naturligvis promptet for brugernavn og
password. Men hvis du har administratorrettigheder til webstedet, kan du via
FP-menuen Funktioner-Sikkerhed-Tilladelser oprette nye brugere, som du giver
redigeringsrettighed på webstedet.

vh
Knud

Fra : Elmer Music