SIS eller Intel chipset????
Fra : Anders Larsen

Dato : 06-11-02 17:11

Er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal vælge SiS eller Intel chipset
på det Asus bundkort som jeg har tænkt mig at købe.

Hilsen
Anders

Fra : Leony

Dato : 07-11-02 09:17

"Anders Larsen" <aml@diemer.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal vælge SiS eller Intel
chipset
> på det Asus bundkort som jeg har tænkt mig at købe.

Intel chipset til Intel processor.
SIS chipset er en blandet fornøjelse (at dømme efter posts i gruppen), nogle
har aldrig fået det til at virke, andre har en del problemer, mens andre
igen aldrig har oplevet nogle problemer af nogen art.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin K

Dato : 07-11-02 21:32

Anders Larsen wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal vælge SiS eller Intel
> chipset på det Asus bundkort som jeg har tænkt mig at købe.

Tror man plejer at sige:

Intel chip til Intel CPU
VIA chip til AMD CPU
--
Martin K

Fra : *** J o h n n y 2000~

Dato : 08-11-02 06:54

og SIS til dem der ønsker lidt mere til en billigere penge, mens Intel er
til dem der betaler for mærket

johnny

Fra : Kim

Dato : 09-11-02 23:43

"*** J o h n n y 2000 ***" <lowlife@sol.dk> wrote in message
> og SIS til dem der ønsker lidt mere til en billigere penge, mens Intel er
> til dem der betaler for mærket
>
> johnny

Ja og kvaliteten.......

--
Kim

Fra : testpersonen

Dato : 10-11-02 12:19

"Kim" <Kim_hansen@pc.dk> wrote in message
> "*** J o h n n y 2000 ***" <lowlife@sol.dk> wrote in message
> Ja og kvaliteten.......

Kan jeg snakke med om.. jeg har nu et asus board med sis chipset.. det kører
af helvede til.. mine 2 tidligere bundkort var med intel og de kører
stadigvæk uden nogle problemer overhovedet...

Testpersonen

Fra : Jan Vennike

Dato : 10-11-02 16:21

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af helvede til.. mine 2 tidligere bundkort var med intel og de kører
> stadigvæk uden nogle problemer overhovedet...

Jeg tror det er noget specifikt Asus/SIS - MSI har fx lavet et 648 Max med
samme SIS chipset, som vist skulle udemærket. En af mine kolleger købte det
sammen med en P4 2.4 og han er vældig tilfreds.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : *** J o h n n y 2000~

Dato : 11-11-02 20:26

sikkert et sis 648 ... det er lidt uheldigt

sis 645DX køre upåklageligt

ja Intel til det hele
- grafikkort
- hdd
- ram
- cd-rom
- dvd
det hele SKAL være Intel ellers er det jo ikke godt nok vel ¿¿¿

johnny