Marstal
Fra : Hans Hjeds

Dato : 06-11-02 15:29

Jeg søger yderligere oplysninger om følgende personer:

KMB Rise - Marstal Sogne - 2 1731 - 1753 Kort 3 af 4
Copul: 1741
Albert Hansen U(ng) K(arl) af Marstal; Sÿnde Hansd(atter) P(ige) ibid.
Albert Alberts(en) Boje; Claus Hans(en), ibid. Sponsores (Vidner)
Forlovede: 22. October 1741.
Copuleret: 26. December 1741.

Jeg kan hverken finde fødsel eller død for disse to personer som er mine
Tip4-oldeforældre.

Hans Hjeds

Fra : Bodil Madsen

Dato : 06-11-02 23:07