CIV 3: PTW 1.04f CDCrack søges
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-11-02 13:09

Hej, jeg ønsker ikke at skovle CDer frem og tilbage og ønsker en
CDcrack til nyeste patch af CIV3 Play The World.

På forhånd tak.

Fra : ke

Dato : 06-11-02 13:52
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-11-02 14:06

On Wed, 6 Nov 2002 13:51:36 +0100, "ke" <prons@mail.tele.dk> wrote:

>Prøv at kigge her http://www.megagames.com/cracks/html/c902600_0.htm
>
>mvh KE

Desværre. Det er den helt nye CIV 3 multiplayer (PTW = Play the world)
som jeg skal bruge en crack til. Ikke den gamle Civ 3.

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-11-02 02:06

On Wed, 06 Nov 2002 14:05:54 +0100, Martin Jørgensen
<marconegri@hotmail.com> wrote:

>Desværre. Det er den helt nye CIV 3 multiplayer (PTW = Play the world)
>som jeg skal bruge en crack til. Ikke den gamle Civ 3.

helt ny, og så har du allerede smidt cd'en væk?

aha....

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Peter Jensen

Dato : 07-11-02 08:52

"Gizmoduck" <Gizmoand@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> helt ny, og så har du allerede smidt cd'en væk?

Det har han da vist aldrig påstået - læs lige indlægget igen

--
Peter J

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-11-02 08:55

On Thu, 7 Nov 2002 08:52:22 +0100, "Peter Jensen"
<pj@no.spam.dreisler.dk> wrote:

>"Gizmoduck" <Gizmoand@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det har han da vist aldrig påstået - læs lige indlægget igen

ah, missede lige "og tilbage" delen hehe, my bad

Fra : Peter Jensen

Dato : 07-11-02 11:02

"Gizmoduck"
> ah, missede lige "og tilbage" delen hehe, my bad

He he - no biggy

--
Peter J

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-11-02 12:32

On Thu, 07 Nov 2002 02:05:52 +0100, Gizmoduck
<Gizmoand@worldonline.dk> wrote:

>helt ny, og så har du allerede smidt cd'en væk?

Det er slet ikke det, det handler om. Hvis du kun kan komme med
spydige bemærkninger, bedes du holde kaje.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-11-02 14:45

Martin Jørgensen wrote:
> Hej, jeg ønsker ikke at skovle CDer frem og tilbage og ønsker en
> CDcrack til nyeste patch af CIV3 Play The World.

Troede slet ikke den var ude endnu - hvor kan man købe den (og koster
den en million)?

Mvh

Bruno

Fra : JH

Dato : 07-11-02 10:19

iddqd@worldonline.dk wrote:

> Troede slet ikke den var ude endnu - hvor kan man købe den (og koster
> den en million)?

Den er ude i USA.
Njah, prisen bliver vist noget med 230-260 kr.

JH

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-11-02 18:55

JH wrote:
> Den er ude i USA.

Crap, vi venter altså igen på at manualer mv. bliver oversat til dårlig
dansk

> Njah, prisen bliver vist noget med 230-260 kr.

Det er jo næsten rørende

mvh

Bruno

Fra : JH

Dato : 08-11-02 10:22

iddqd@worldonline.dk wrote:

> Crap, vi venter altså igen på at manualer mv. bliver oversat til
> dårlig dansk

Tror ikke vi er så "heldige".
Har aldrig set en dansk Civ-manual.
Men det undrer mig også hvorfor US-spil næsten altid
udgives senere i Europa.
I Scandinavien er vi sikkert ret ligeglade med om manualerne
er på US eller UK engelsk, og mon ikke det gælder de fleste
europæere?
Jeg er i hvert fald fuldstændig ligeglad.

> Det er jo næsten rørende

Enig.
Men mon ikke der kommer en Gold-version?

JH

Fra : Gizmoduck

Dato : 08-11-02 11:32

On Fri, 8 Nov 2002 10:21:30 +0100, "JH" <xhjort@sol.dk> wrote:

> [...]
>er på US eller UK engelsk, og mon ikke det gælder de fleste
>europæere?
>Jeg er i hvert fald fuldstændig ligeglad.

det er måske på grund af tyskerne og franskmændene...jeg har f.eks.
lige hentet Everquest - Planes of Power (nyeste expansion) US version
hos min lokale spilpusher, og så spurgte jeg hvorfor den europæiske
udgave først udkommer 1½ måned senere....

svar: det europæiske kommer i 3 sprog, Engelsk, Fransk og Tysk...de
små stakler kan jo ikke overkomme at lære et fremmedsprog hehe...

det er måske det samme ved Civ..

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-11-02 13:36

On Thu, 07 Nov 2002 18:55:01 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Crap, vi venter altså igen på at manualer mv. bliver oversat til dårlig
>dansk

>Det er jo næsten rørende

Jeg har testet CIV3 PTW, og jeg savner inderligt en mulighed for
Direct IP connection i stedet for at skulle igennem en tilfældig
server. (jeg vil gerne spiller mod mine kammerater)
Men det skulle vidst komme med en patch om et par uger.