MS Windows
briani 27239
DOSprogram og WIN2000
Fra : Mari

Dato : 06-11-02 12:39

Jeg har et DOSprogram, som er installeret på en Win2000 server - og skal
køres fra en både
en WIN98 maskine og en WIN2000.

Jeg får DOSfejl 4 på begge brugermaskiner og fandt ud
af, at det skyldes pladsproblemer. Nu har jeg indsat antal files =120 i
config.sys på WIN98-maskinen, hvorefter den kører perfekt.

Hvordan laver jeg en tilsvarende rettelse på WIN2000 maskinen???
Jeg har en anden WIN2000 maskine, hvorpå programmet
kører perfekt - men jeg kan ikke finde "årsagen" som får den til det ((

Mvh
Mari