19" rack skab
Fra : Steffan Søndermark

Dato : 06-11-02 12:18

Hej Gruppe,

Jeg leder efter et 180 cm højt rack skab, og vil i den forbindelse gerne
høre om nogen har erfaringer med skabe i denne højde. Normalt ser man skabe
på 2 meter, men af forskellige grunde er det for højt.

Hvor skal jeg lede efter et sådan skab til netværk og servere? Vil den
lokale elinstallatør kunne leverer og hvad er en fornuftig pris ?

--
Steffan Søndermark
- Servage.com ApS

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-11-02 12:46

"Steffan Søndermark" <ssf@servage.com> crashed Echelon writing

> [...]
>
> Hvor skal jeg lede efter et sådan skab til netværk og servere? Vil den
> lokale elinstallatør kunne leverer og hvad er en fornuftig pris ?

Prøv evt. at snakke med MicroLan.

--
Bjarke Andersen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-11-02 18:08

In article <PT6y9.3680$oC3.615881@news010.worldonline.dk>, Steffan Søndermark wrote:
> [...]
>
> Hvor skal jeg lede efter et sådan skab til netværk og servere? Vil den
> lokale elinstallatør kunne leverer og hvad er en fornuftig pris ?

Ja. Den lokale el-installlatør er muligvis bedste bud. Han har muligvis
også noget brugt.

En anden løsning hvis pladsen er trang er at montere skinnerne til
montering fast i gulv og loft. Du kan så ikke flytte rund med det,
men undgår varmeproblemer m.m., og 100% udnyttelse af højden.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-12-02 00:17

> Jeg leder efter et 180 cm højt rack skab

Hvad med et Rittal ?

De fåes i temmelig mange forskellige størrelse og indretninger.

/A

Fra : Jp J

Dato : 23-12-02 21:23

I forbindelse med mit job har jeg haft forbindelse til "CUBIC" i
Brønderslev.

De fremstiller både skabe og racks til el materiel.

www.cubic.dk / Tel. +45 9882 2400

JpJ