Outlook
Fra : Claus

Dato : 28-02-01 18:27

Jeg er ved at lave et intranet, foreløbig kun beatående af en trespaltet
side. I den ene spalte vil jeg hente oplysninger fra Outlook, så de står a
la i Outlook IDAG.

Kan det lade sig gøre ?

Claus

Fra : Tonny Franke

Dato : 01-03-01 18:27

Hej Claus,
ja - prøv at læse noget mere om Frames eller Rammer i hjælpen til Frontpage
mv. for opdeling af siden.

Du kan linke til din Outlook ved at angive Outlook:// og så den mappe du vil
have fat i. - Jeg får f.eks. fat i min Outlook idag ved i browseren at
skrive:

outlook://Outlook%20i%20dag%20-%20[Mailbox%20-%20Andersen,Tonny%20Franke%20T
FA]/

Dette kan du indsætte i et link. - Tegnene %20 svarer til en blank. - Jeg
bruger Outlook 2000 og IE 5.5.

Venlig hilsen Tonny Franke - www.franke.dk