Rudolf Victor Ferdinand Carlsson og hustru~
Fra : Kim Melchior

Dato : 06-11-02 08:00

Er der nogen der kan hjælpe mig at finde efterkommere efter Rudolf
Victor Ferdinand Carlsson, født 10 April 1898 i Stehag i Sverige.

Hans kone hed Martha og de boede i Odense.

Rudolf og Martha havde 2 børn, Ruth Sylvia Carlsson og Leif Carlsson.
De skal begge være født i Odense.

Ruth Sylvia Carlsson var gift med en lokomotiv- fører Holger Rasmussen
og havde en søn Ole Rasmussen. Ruth døde den 30 Marts 1975 i Rødby.
Jeg ved ikke om Holger lever endnu. Hvis han stadigvaek lever er jeg
intereseret i at komme i forbindelse med ham. Jeg vil også gerne i
forbindelse med Ole.

Leif blev gift og jeg mener at hans kone hed Jytte men er ikke helt
sikker. Leif skulle også være død for nogle år siden. Jeg vil ogsaa
gerne i forbindelse med Jytte.

Alle yderligere oplysninger om denne familie modtahes med tak