Tak for maleråd.
Fra : kr

Dato : 06-11-02 05:00

Jeg siger/skriver pænt tak for de gode råd ang. malerier om vinteren. Jeg
nøjes med at skifte lidt skruer, bolte osv. mens den ligger i vandet.
Båden er forøvrigt en 16" Pilot - glasfiber motorbåd, nys erhvervet og
forhåbentlig snart i vandet i Køvenhavn og overvintre der.

PS.
Det er iøvrigt meget sandsynligt at jeg har flere spørgsmål angående
båd+motor ( 40 hp. Evinrude ) efterhånden som jeg får sejlet og kigget båden
rigtig igennem.

Venlig hilsen
kai rasmussen
buddingevej
søborg
kat2@mail.tele.dk

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 06-11-02 07:46

Dette er OFF-Topic

Hej Kai,

Når båden 'ikke er større' så er det da bare at sætte den på en trailer og
hen til bondenmand pløjeglad og stikke ham en pose kaffe eller kande øl og
låne hans lade, så kan du stå der og male.

Men du er heldig med størelsen på motoren, efter mine beregninger er den
lige akurat under grænsen for hvor der kræves speedbådskort.

16' * 0,33 = 5,28m

(5,28*5,28)+3 = 30,8784 kW

30,8784*1,36 = 41,99 HK

Men det var måske også meningen med den størelse motor.....

Held og lykke med båden i øvrigt.

mhv. Hans-Henrik Andresen (Der lige HAR taget speedbådskort)

Fra : kr

Dato : 06-11-02 14:14

Hej Henrik, tak for rådet, men jeg tænkte nu ikke lige over "kortet" på det
tidspunkt, men det gør jeg til gengæld lige nu, jeg skal nemlig op til prøve
fra 19.00 til 22.00 imorgen aften d.7/11 her i København, så for øjeblikket
har jeg ikke andet end lanterneregler og kompasafmærkninger på hjernen.
Bedste hilsner
Kai Rasmussen
kat2@mail.tele.dk

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 10-11-02 12:02

Hvordan gik det så ?

/HHA

Fra : kr

Dato : 10-11-02 13:15

Jo, Jo, det gik udmærket, vi var tre der var oppe hos en skikkelig censor,
og bestod alle tre. Meen, det var jo heller ikke det mest vanskelige man kan
komme ud for. Men pyt, nu er det overstået, så nu skal der sejles og ordnes
båd.
mvh
kai rasmussen