Mafia -visiting rich people
Fra : Onkel Ond

Dato : 06-11-02 00:13

øøøøhm... ja, vagterne er jo godt nok stokdøve, de kan hverken høre piften
eller fodtrin i grus lige bag dem, men på et eller andet tidspunkt er der
en nævenyttig biatch (hushjælpen?) der skriger på vagterne at der er en
burglar in here, og så er fanden løs i Laksegade og så dør jeg... Kan man
nå at klappe hende venligt på kinden med sit boldtræ før hun går i spagat,
og hvor faen finder jeg hende... Er kun stødt på hans kone, og hende
klaskede jeg til i panik, og hun spurgte endda kun om det havde været en
hård dag på job...
Løber ind gennem dobbeltdørene foran på huset, skal jeg evt. tage
sidedøren? Den skal dirkes, ved jeg, og på den anden side står der vist en
fyr med en ordentlig kanon...

Nogen forslag?

/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 06-11-02 04:38

> Nogen forslag?

Google er din ven. Prøv at søge på "mafia walkthrough" , og tryk på "I feel
Lucky"..

Sværere er det ikke.

--
Andreas Jeppesen

Fra : Morten Sørensen

Dato : 06-11-02 11:16

Jeg gav hende hushjælpen to slag med køllen, så var hun færdig. Derefter
havde jeg arbejdsro til at finde pengeskabet ovenpå. Når man så skal ud
igen, så bliver det lidt sværere. Der skal du bare nakke de vagter der
kommer, og så ellers bare komme ud af hytten i fart og ned til din bil.

Mvh.
Morten

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-11-02 11:15

Onkel Ond skrev:

> Nogen forslag?

Jeg gik hen til en eller anden pavillon og nakkede vagten der. Derefter
kom samtlige vagter stormen, men lidt af gangen, så der var god tid til
at lave præcise headshots. Derefter var samtlige vagter døde, og der var
total arbejdsro. Da jeg skulle ud igen, var der kun en enkelt vagt, som
heller ikke var noget problem.

--
Mvh. Peter
"Du må ikke ta' Pelles ko!"

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 06-11-02 13:49

> [...]
> Løber ind gennem dobbeltdørene foran på huset, skal jeg evt. tage
> sidedøren? Den skal dirkes, ved jeg, og på den anden side står der vist en

JA!.. hvis du gider læse det.

Lige når du kommer ind skal du skyde dig til hen højre og bede ham manden om
at vente (siddene) bag en statue.

Så kan du snige dig over i det lille hus og slå vagten ned.

Derefter skal du ham der patrolijere i medten ned. Og han har en nøgle.

Så kan du derefter slå ham ned der er oppe foran huset, og så kan du hente
din mand, OG SKYNDE DIG IND!

du skal ikke tænde lyset, eller skyde, kun hvis det er nødvendigt. men hende
damen plejer at opdage ligene. så slå hende ned inden hun begynder at lege
nørd.

HELD OG LYKKE!

Fra : Onkel Ond

Dato : 06-11-02 16:56

> men hende damen plejer at opdage ligene. så slå hende ned inden hun
begynder at lege nørd.

Øhmmm... ja, det er jo det, men hvor f**** er det at jeg finder hende? Jeg
kan godt komme uset ind i huset, men hun begynder at hyle om om mord og
voldtægt før jeg når at finde hende og pacificere hende, og så er det at
helvede bryder løs om mine syndige ører.

> HELD OG LYKKE!

-Jowtack, det er da vist påkrævet...

/Onkel Ond

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 06-11-02 19:51

> [...]
> voldtægt før jeg når at finde hende og pacificere hende, og så er det at
> helvede bryder løs om mine syndige ører.

Hmmmmm... Hun er inde i spise salen. Der plejer hun at være. men så mange
vagter er der heller ikke når du har nakket de tre der. Så du kan gemme dig
bag en dør og vente på et vagterne kommer BANG!, en efter en.
Og så nakker du kællingen og tager papirene på 1. sal. Men vagterne har shot
gunner så de må ikke ramme dig.
Så tag selv en shot gun, og nak dem i maven, så dør de med det samme. HELD
OG LYKKE IGEN!

Fra : Lord Flasheart

Dato : 07-11-02 02:15

Onkel Ond wrote:

> [...]
> om om mord og voldtægt før jeg når at finde hende og pacificere
> hende, og så er det at helvede bryder løs om mine syndige ører.

Som sagt tøffer hende negerdamen som regel rundt i spisestuen. Vent til hun
vender ryggen og giv hende et par slag med boldtræet, så siger hun ikke et
kvæk resten af missionen
--
Best regards/Mvh
Lord F

Fra : Snavox

Dato : 07-11-02 20:55

Hejsa.

> [...]
> voldtægt før jeg når at finde hende og pacificere hende, og så er det at
> helvede bryder løs om mine syndige ører.

Vagten i pavillonen, vagten foran huset og så ind - du kan da se, hvor hun
er, for hun tænder og slukker lyset, efterhånden som hun bevæger sig rundt.
Du kan enten undgå hende eller klaske hende ned - det fedeste er at undgå
hende - hvis ikke det lykkes dig, så hold dig langt fra Hitman 2.

Venlig hilsen

Al Capowl

Fra : Onkel Ond

Dato : 08-11-02 00:15

I meddelelsen <news:3dcac521$0$185$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, skrev
Snavox bl.a.:

> [...]
> Du kan enten undgå hende eller klaske hende ned - det fedeste er at undgå
> hende - hvis ikke det lykkes dig, så hold dig langt fra Hitman 2.

Yeah, well... Uanset hvad jeg gør, så når hun at hyle op -sidste gang
lykkedes det dog at slå til hende mens hun stod og galede, så ingen
opdagede noget, og jeg nåede det jeg skulle -men det var med hjertet oppe i
halsen, fedt!
Jeg glæder mig til likviderne rækker til Hitman 2 :)

Tak for hjælpen

/Onkel Ond