Sidste dag som hankat
Fra : Marie-Louise

Dato : 05-11-02 22:14

Hej NG!

Nu har jeg sneget mig til at tage min mors tastatur... Sikke mange grimme
ting min mor har skrevet om mig herinde!! Og så bare fordi jeg har gnasket
og revet lidt i min nye lillesøster! *HVÆS* mage til pjat!! Næh, man skal
vise at man er en rigtig farlig hankat skal man!! Men jeg forstår ikke
rigtig.. Min mor har fablet om at det er min sidste dag som hankat? Gad vide
hvad hun mener med det? Hun har taget buret frem så jeg skal nok på ferie
imorgen, det glæder jeg mig til! Det er nok belønningen for, at jeg har
onduleret den lille sorte djævel, hæ hæ.. *hvæs, brok* nu skubber min mor
til mig!!

Hilsen store farlige maskuline Horus

Ja, ja min dreng, du skal nok få din belønning imorgen! Og ferie... Det kan
man måske godt kalde det, du skal ihvertfald sove nogle timer. Og hvem ved;
der er nok mange mandfolk der er vågnet på en ferie med ondt hist og her og
med en stor tatovering i øret

Horus'-mor-der-håber-drengen-bliver-lidt-mindre-macho-fra-imorgen

Og en hilsen fra lille Bastet der har det godt og spinder. Sårene er meget
bedre og penicillinet bliver taget flot!

Fra : H.O.T

Dato : 05-11-02 22:20

Håber det kommer til at gå bedre mellem dem........

Henrik

Fra : Ragna Skott

Dato : 05-11-02 22:30

Forhåbentlig hjælper det med tiden på forholdet mellem de to, så der igen
kan komme ro og harmoni i det lille hjem. Det må have været slemt for jer
alle sammen.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : AEK

Dato : 05-11-02 22:35

> Nu har jeg sneget mig til at tage min mors tastatur... Sikke mange grimme
> ting min mor har skrevet om mig herinde!!

Yeps - og de er fortjente )

>Og så bare fordi jeg har gnasket og revet lidt i min nye lillesøster!

Skam dig !

*HVÆS* mage til pjat!! Næh, man skal vise at man er en rigtig farlig hankat
skal man!!

Hmmm

> Men jeg forstår ikke rigtig.. Min mor har fablet om at det er min sidste
dag som hankat?

Det har du godt af...

>Gad vide hvad hun mener med det?

Hæ hæ, det finder du nok af.....

> Hilsen store farlige maskuline Horus

Så længe det varer *G*

/ Anya.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-11-02 23:18

In article <aq9cak$2e2$1@sunsite.dk>, Marie-Louise
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

> [...]
>
> Og en hilsen fra lille Bastet der har det godt og spinder. Sårene er meget
> bedre og penicillinet bliver taget flot!

Krydsede fingre herfra for at det hjælper

Fra : Kate

Dato : 05-11-02 23:48

Uh, Marie-Louise, hvor jeg dog håber det hjælper. Jeg har jo ikke
bidraget med løsningsforslag fordi jeg slet ikke har oplevet noget i
den stil du fortæller om. Jeg har dog altid valgt han-killinger fordi
jeg mistror Sofie lidt samme atitude som Horus har vist, og tror at en
hankat med selvtilliden i orden vil have bedre vilkår her.

Jeg håber bestemt Horus bliver mildere stemt overfor Bastet, så hun kan
blive hos jer.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-11-02 00:00

Hej Horus
Din lille ballademager, jeg håber at du får en god "ferie"
og er afslappet og sød når du kommer tilbage.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 06-11-02 17:28

On Tue, 5 Nov 2002 22:13:59 +0100, "Marie-Louise"
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

>Og en hilsen fra lille Bastet der har det godt og spinder. Sårene er meget
>bedre og penicillinet bliver taget flot!

Godt at høre

Ellers får Horus lige besøg af Scottie og Djamal, berygtede hårde
drenge fra NV, så skal de nok lære ham at man passer på de små søde
piger

Jacob