MS Windows
briani 27239
oprette en ny mappe
Fra : Svend Aage.

Dato : 05-11-02 22:10

Hej jeg bruger windows 98 anden udgave og når jeg står i en mappe med
billeder som jeg selv har lavet på c drevet og vil lave en ny mappe så går
jeg op i filer og ned til ny men nu er min maskine begyndt at fryse når jeg
rammer ny har scannet den for virus har norton er det en fil der er blevet
ødelagt eller hvad.
Hilsen Svend Aage Sørensen

Fra : Martin K

Dato : 05-11-02 22:12

Svend Aage. wrote:
> [...]
> fryse når jeg rammer ny har scannet den for virus har norton er det
> en fil der er blevet ødelagt eller hvad.

Hvis du har en gammel installation (> 1 år) er det nok en fordel at
gensinstallere hele skidtet. Win95 og 98 installationer holder ikke så længe
som NT/2000/XP...

--
Martin K

Fra : Svend Aage.

Dato : 06-11-02 19:54

> Svend Aage. > > Hej jeg bruger windows 98 anden udgave og når jeg står i
en mappe med

> Hvis du har en gammel installation (> 1 år) er det nok en fordel at
> gensinstallere hele skidtet. Win95 og 98 installationer holder ikke så
længe
> som NT/2000/XP...
>
> --
> Martin K
> Hej tak for svaret det har jeg prøvet men det hjalp ikke andre forslag
Hilsen Svend Aage S.