Sortering af SMS i N 3310
Fra : g3

Dato : 05-11-02 21:41

Hej
Jeg undres over, hvordan min Nokia 3310 sorterer indkomne SMSér. For mig
at se ligger de hulter til bulter og er hverken sorteret kronologisk
eller efter størrelse. Jeg ville helst have dem liggende kronologisk med
den nyeste øverst, kan det lade sig gøre?

Venlig hilsen

Henrik Jensen

E:mail henslev@ fjern mobilixnet.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 06-11-02 00:03

> eller efter størrelse. Jeg ville helst have dem liggende kronologisk
> med den nyeste øverst, kan det lade sig gøre?

Nej, desværre. Den sortere efter hvilken plads beskeden har på simkortet.