Datakabel til Erisson A2618s - Kombatibelt~
Fra : Morten Larsen

Dato : 28-02-01 18:02

Hvilket kabel passer i denne fon, da jeg ikke kan
finde noget specielt til modellen.
Er der andre telefoner der bruger samme kabel, og
har det alle de funktioner på 2618, som på den "rigtige model" ?

Morten

Fra : Junior

Dato : 28-02-01 20:37

Jeg har sat www.mobiltricks.dk til at undersøge, om deres kabel til T28 også
passer til 2618. Så snart jeg modtager svar, giver jeg dette videre her i
gruppen.

Junior

Fra : Morten Larsen

Dato : 28-02-01 20:48

Junior skrev i meddelelsen <97jka0$2ifi$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
T28 også
>passer til 2618. Så snart jeg modtager svar, giver jeg dette videre

Tak for det, jeg venter med spænding

Morten

Fra : Junior

Dato : 02-03-01 09:57

Mobiltricks har meddelt følgende: "Godt nyt : Vi får snart en model på lager
som både er kompatibel med T28/ A2618s / T18 / T10 m.m.".

Fra : Kim Andersen

Dato : 02-03-01 12:30

Hvad hjælper det, når det ikke findes en unlocker, som virker....

Fra Zulea flasher din EEPROM så tlf ikke virker
Fra MOON er fake...

Andre ide'er

Kim A

Fra : Morten Larsen

Dato : 28-02-01 20:49

Fra : Erik Graversen

Dato : 28-02-01 20:59

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket kabel passer i denne fon, da jeg ikke kan
> finde noget specielt til modellen.
> Er der andre telefoner der bruger samme kabel, og
> har det alle de funktioner på 2618, som på den "rigtige model" ?

Teleland har et som de påstår passet til:
T28/T20/R310/R320/R380/A2618

Se:
http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?ButiksID=1289&varegruppeID=
69212

Jeg er helt ny i det her! Hvor finder man noget software der kan
bruges med A2618?

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 01-03-01 15:18

Ups! Prøver igen! Linket er:

http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?ButiksID=1289&varegruppeID=69212

Mvh,

Fra : Morten Larsen

Dato : 01-03-01 19:09

Erik Graversen skrev i meddelelsen ...
>Ups! Prøver igen! Linket er:
>
>http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?ButiksID=1289&varegruppeID
=69212

Tjaa, men virker det - har nogen prøvet ?

Morten