Vibrator på siemens C55
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 05-11-02 18:23

Hej

Har lige købt mig en siemens C55 ... synes den er lækker.

Der er dog et "lille" problem. Når jeg modtager en besked og har slået
vibratoren til, bliver den ved med at vibrere indtil jeg slukker den! Hvad
sker der lige her? Jeg kan selvfølgelig bare slå den fra, men det synes jeg
nu heller ikke er så fedt...

Anyone...?

/Jeppe

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-02 18:59

"Jeppe Vesterbæk" <mail[REMOVE-XXXXXXXXXX]@jhv.dk> wrote in

> [...]
> slukker den! Hvad sker der lige her? Jeg kan selvfølgelig bare
> slå den fra, men det synes jeg nu heller ikke er så fedt...

Den stopper af sig selv, bare rolig - men det kan tage et par
minutter :(
Hvis du trykker på "læg på" mens den stadig skriver "modtaget ny
tekstbesked" stopper vibratoren for det meste. Jeg tror det er en
softwarebug, håber den bliver rettet i en den næste softwareudgave.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : **Trads**

Dato : 05-11-02 19:09

Har i husket at slå " vedvarende" Fra i opsætningen...C55 rummer jo utallige
mulighede til Viberator / Blinkende tastaturer. osv

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 06-11-02 07:03

> Har i husket at slå " vedvarende" Fra i opsætningen...C55 rummer jo
utallige
> mulighede til Viberator / Blinkende tastaturer. osv

hvor ser du "vedvarende". synes da ikke den er det sted, hvor vibratoren
opsættes.

/Jeppe

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 05-11-02 21:22

Hej
"Jeppe Vesterbæk" <mail[REMOVE-XXXXXXXXXX]@jhv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sker der lige her? Jeg kan selvfølgelig bare slå den fra, men det synes

Det er en software fejl og der er kommet en opdatering der løser dette
problem, nemlig ver 12. Du kan svjh også vælge en anden tone til beskeder
end diskret 1, 2 og 3 så skulle den heller ikke gøre det.

Morten

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 06-11-02 07:01

> Det er en software fejl og der er kommet en opdatering der løser dette
> problem, nemlig ver 12. Du kan svjh også vælge en anden tone til beskeder
> end diskret 1, 2 og 3 så skulle den heller ikke gøre det.

ok, det vil jeg prøve.

Ved du/I hvornår den nye softwareopdatering kommer?

/Jeppe

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 07-11-02 22:47

Hej

> ok, det vil jeg prøve.
>
> Ved du/I hvornår den nye softwareopdatering kommer?
>
> /Jeppe

Den kom for ca en uge siden

Morten

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 08-11-02 06:43

> Den kom for ca en uge siden

ok det lyder jo interessant. dækker garantien softwareopdateringer i en
hvilken som helst butik, eller er det noget jeg skal betale penge for?

/Jeppe

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-11-02 23:03

"Jeppe Vesterbæk" <mail[REMOVE-XXXXXXXXXX]@jhv.dk> wrote in message

> ok det lyder jo interessant. dækker garantien softwareopdateringer i en
> hvilken som helst butik, eller er det noget jeg skal betale penge for?

Ja, det er gratis under garantien. Aflever direkte på et værksted fx hos
BlueTel eller EMTS. Hvis du gør det igennem en butik kan der gå lang tid med
at sende telefonen frem og tilbage.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-11-02 19:10

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> dette problem, nemlig ver 12. Du kan svjh også vælge en anden
> tone til beskeder end diskret 1, 2 og 3 så skulle den heller

Korrekt, min har i hvert fald ikke gjort det siden jeg skiftede fra
"diskret X"