MS Windows
briani 27239
cd key til office xp
Fra : Ulrik

Dato : 05-11-02 18:26

er der nogle som har cd key til subject....
har mistet min....
det ville være mig en hjælp da jeg skal skrive stor opgave

mvh

Ulrik

Fra : Janner

Dato : 05-11-02 18:40

Jamen ring da til Microsoft, de er så kanon flinke i supporten ..........
Har du ikke serienummeret hav din kvittering der fulgte med produktet parat
........... Det er Leth' ........ he he

/Jan

Fra : repost

Dato : 05-11-02 21:13

> [...]
> er der nogle som har cd key til subject....
> har mistet min....
> det ville være mig en hjælp da jeg skal skrive stor opgave

Ærgeligt du ikke har internet adgang for så kunne du sikkert finde den der

repost.

PS: Wordpad er ganske udemærket selv til STORE opgaver.

Fra : arc@na

Dato : 06-11-02 00:21

"repost" <nospam@spamcop.dk> wrote in

> PS: Wordpad er ganske udemærket selv til STORE opgaver.

Det er OpenOffice også - og det er gratis, og kan hentes fra

http://www.openoffice.org

arc@na

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-11-02 01:52

On Tue, 5 Nov 2002 23:21:00 +0000 (UTC), "arc@na"
<boss@nsa.invalid.gov> wrote:

>"repost" <nospam@spamcop.dk> wrote in

>Det er OpenOffice også - og det er gratis, og kan hentes fra
>
>http://www.openoffice.org

Stones Texttool

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Edmund

Dato : 06-11-02 16:02

Morten Bowman Hansen wrote:

> Stones Texttool

Er ikke XP kompatibel

--
Mvh Edmund

Fra : arc@na

Dato : 11-11-02 15:13

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in news:aqbate$8bgd5$1@ID-
157131.news.dfncis.de:

> Er ikke XP kompatibel

Nåda. Det kører ellers fint på Win2000Pro, så det undrer mig da meget.

arc@na

Fra : Edmund

Dato : 11-11-02 17:11

arc@na wrote:
> "Edmund" <edm@os.dk> wrote in news:aqbate$8bgd5$1@ID-
> 157131.news.dfncis.de:

> Nåda. Det kører ellers fint på Win2000Pro, så det undrer mig da meget.

Selve programmet kører fint i både XP Pro og Home men efter installation
kan man ikke længere højreklikke og vælge ny textdokument hverken i
stifinder
eller på skrivebord.
Problemet er der også efter afinstallering af Texttool.

Win2000Pro det må være en special udgave du har :)

--
Mvh Edmund

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-11-02 17:18

On Mon, 11 Nov 2002 17:11:20 +0100, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

> [...]
>stifinder
>eller på skrivebord.
>Problemet er der også efter afinstallering af Texttool.

Jeg havde samme problem på Win ME og/eller 98se. Det var kort efter,
at den nye version kom. Jeg skrev en mail til Steen om det, han
svarede, at han ville se på det. Jeg ved ikke, om der er sket noget
siden ...

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Edmund

Dato : 11-11-02 17:41

Peter Loumann wrote:

> [...]
> at den nye version kom. Jeg skrev en mail til Steen om det, han
> svarede, at han ville se på det. Jeg ved ikke, om der er sket noget

Jeg skrev også til ham for et par måneder siden.
Har lige her kl 17.00 hentet version 2.00 fra
http://www.stoneware.dk/texttool/ stadig samme problem.

Jeg har taget filerne fra mappen programmer \ TextTool\ fra en gammel XP
installation og kopieret dem over i min nye installation, så undgår man
problemet

--
Mvh Edmund

Fra : arc@na

Dato : 11-11-02 17:45

Peter Loumann <peloda@tiscali.dk> wrote in

> at den nye version kom. Jeg skrev en mail til Steen om det, han

Jeg har også lige skrevet.

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 11-11-02 17:40

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in news:aqokrm$c14sj$1@ID-
157131.news.dfncis.de:

> [...]
> stifinder eller på skrivebord.
> Problemet er der også efter afinstallering af Texttool.

Du har sgu ret! Jeg sender fluks en mail til Steen Hjelmstrand!

> Win2000Pro det må være en special udgave du har :)

Sååh? Hvorfor det?

arc@na

Fra : Edmund

Dato : 11-11-02 18:07

arc@na wrote:
> "Edmund" <edm@os.dk> wrote in news:aqokrm$c14sj$1@ID-
> 157131.news.dfncis.de:

> Du har sgu ret! Jeg sender fluks en mail til Steen Hjelmstrand!

> Sååh? Hvorfor det?

Beklager, jeg troede ikke at Windows 2000 hed Professional til efternavn

--
Mvh Edmund

Fra : arc@na

Dato : 11-11-02 18:56

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in news:aqoo4g$bqvje$1@ID-
157131.news.dfncis.de:

> Beklager, jeg troede ikke at Windows 2000 hed Professional til efternavn

Det er det der svarer til NT Workstation, altså en klient-udgave i
modsætning til en server-ditto.

arc@na

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-11-02 01:27

> Beklager, jeg troede ikke at Windows 2000 hed Professional til efternavn
>
> --
> Mvh Edmund

Der findes 4 udgaver af W2k:
Professional
Server
Advanced Server
Database Server

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Gravse

Dato : 05-11-02 21:36

Du kan da bare få min: 1111111111111111111111111111

Fra : **TwN**

Dato : 06-11-02 00:29

FM9FY TMF7Q KCKCT V9T29 TBBBG

Fra : Morten

Dato : 06-11-02 08:06

HOV!! det er koden til min .NET enterprise Ed. Hvor har du nolet den?

Fra : **TwN**

Dato : 07-11-02 17:17

:D

Fra : Pita

Dato : 05-11-02 22:10

MICRO-SOFTL-ICENS-KØBOR-IGINAL

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 07-11-02 10:18

Pita (ged@vip.cybercity.dk) skrev:

> MICRO-SOFTL-ICENS-KØBOR-IGINAL

Alternativt:
www.openoffice.org

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk