SMS fra webside
Fra : Nederbasse

Dato : 05-11-02 18:32

Hej
Vi skal have lavet det sådan at man kan få tilsendt nyheder via sms, men der
er vist noget med at man ikke bare kan sende til alle med samme sms server.
Hvor finder man en liste over de sms servere udbyderne har, som fx Sonofons:
@note.sonofon.dk ??

Er der et sted hvor man kan se hvordan det kan laves ?

Lars

Fra : Claus

Dato : 05-11-02 20:41

Mig bekendt virker det ikke længere på Orange og TDC
xxxxxxxx@sms.orange.dk
xxxxxxxx@sms.tdm.dk

Jeg ved ikke om Sonofon og Telia stadig virker
xxxxxxxx@note.sonofon.dk
xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk

Mvh, Claus
---
"Fordi der ikke hurtigt fældes dom over den onde handling, er menneskers
hjerte fuldt af lyst til at handle ondt."
(Bibelen, Gamle Testamente, Prædikerens Bog 8,11)

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 06-11-02 11:35

On Tue, 5 Nov 2002 20:40:58 +0100, "Claus" <invalid@stofanet.invalid>
wrote:

>xxxxxxxx@note.sonofon.dk

Prøvede lige med sonofon. Det virker fint her. 5 sekunder og jeg
modtog den.
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone