Telia - Wannasave - åbning af kort ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 28-02-01 17:22

Har nogen fået åbnet deres kort fra Telia ?
Hvor lang tid har i ventet - jeg fik mit kort
fre-d.23 Hvor længe ventede i ?

Morten

Fra : MJ

Dato : 28-02-01 17:36

Samme her..

Venter stadig..

--
Hilsen Morten.

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 28-02-01 17:39

Venter også.. fik mit kort i torsdags..

/ZeFFeZ

--
   ----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Missing an E-mail account for all the spam?
   http://themail.com/ref.htm?ref=2108922
Not Making Money Online?
   http://home1.stofanet.dk/zeffez/
   Http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=10193144

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 28-02-01 17:51

ZeFFeZ Praetorian skrev:

> Venter også.. fik mit kort i torsdags..

JEg fik også mit kort sidste uge, nu mangler jeg bare selve telefonen

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Morten Larsen

Dato : 28-02-01 17:54

Kenneth Olsen skrev i meddelelsen <3A9D2C73.5CEC1840@olsen.dk>...

>JEg fik også mit kort sidste uge, nu mangler jeg bare selve telefonen
>
>--

Hæ Hæ dit er sikker åbnet

Morten

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 28-02-01 18:56

Svin... Jeg er under 18 så jeg kan ikke bestille lortet =/

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 28-02-01 18:56

nååååh.. og din mor vil ikke give dig lov? :p

/ZeFFeZ

Fra : Night Hawk

Dato : 28-02-01 21:08

har fået kort og mobil, men kortet er ikke åbnet endnu

--
ICQ:97265123

Fra : Johan Rasmussen

Dato : 28-02-01 22:01

Venter også........fik kortet og mobil i torsdags!

Mvh. Johan

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 28-02-01 22:27

ØHH.
Lige for at spørge. Er der nogen som har fået åbnet deres kort endnu???
Btw. Mit er heller ikke klar, fik kort i lørdags og telefon idag.

Fra : PsHdO

Dato : 28-02-01 22:39

Ja, jeg fik da åbnet mine, men i stedet for de 48 timer der stod i brevene,
så gik der 8-9 dage....
Nu står der vist 4-5 dage i velkomst-brevene ikk´ ??

Mvh.

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-02-01 22:45

Morten Larsen wrote:

> Har nogen fået åbnet deres kort fra Telia ?
> Hvor lang tid har i ventet - jeg fik mit kort
> fre-d.23 Hvor længe ventede i ?

Jeg venter stadig (telefonen kom sidste mandag og simkortet i torsdags
eller var det fredag). Jeg talte med telefonsupport i lørdags. Hun
sagde, at jeg skulle vente til mandag.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Vær med til at redde liv ca. 4 gange pr. år

Fra : jesper godsk nielsen

Dato : 01-03-01 05:46

jeg modtog mine telefoner(a2618) sidste fredag, men har endu ikke set noget
til nogen simkort :)), forresten skal det lige nævnes at der er et billigt
skod batteri der sidder i mine(NiMh 750 mAh), hvorimod der i dem man køber
til en 500 las med sonofon abbo sidder et lithium 1400 mAh.....

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-03-01 07:53

"jesper godsk nielsen" <dungeonmaster@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:97kk1c$t8s$1@news.cybercity.dk...
> [...]
køber
> til en 500 las med sonofon abbo sidder et lithium 1400 mAh.....

Ja, man kan ikke få alt gratis

Fik telefon og kort fredag den 23. feb, men kan stadig ikke bruge
telefonen, da TELIA endnu ikke har åbnet abonnementet. Det er
dødirriterende at have en ubrugelig telefon liggende så længe og vente
på at få åbnet, specielt når det tales om at man "kun" skal vente op
til 96 timer - den frist er for længst overskredet.

Claus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-03-01 11:10

> [...]
> skod batteri der sidder i mine(NiMh 750 mAh), hvorimod der i dem man køber
> til en 500 las med sonofon abbo sidder et lithium 1400 mAh.....

Ja, det er for dårligt - lad os alle kræve mindst ½ delen af pengene igen

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-03-01 11:08

Morten Fruergaard wrote:

Eller bare, at de giver frigiver sim-locken. Det er rigelig for mig

Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-03-01 11:50

Hej...

> Har nogen fået åbnet deres kort fra Telia ?
> Hvor lang tid har i ventet - jeg fik mit kort
> fre-d.23 Hvor længe ventede i ?

Ja jeg venter både på telefon og kort fra Telia/Wann-Save, Imorgen, fredag,
er det 4 uger siden jeg sendte bestillingen ind

/C.T.

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-03-01 13:44

Christopher Tracy wrote:

> Hej...

> Ja jeg venter både på telefon og kort fra Telia/Wann-Save, Imorgen, fredag,
> er det 4 uger siden jeg sendte bestillingen ind

Nokia'en eller Ericsson'en?

Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-03-01 16:45

Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A9E4253.EE01BCA9@car_ST_en.dk...

> Nokia'en eller Ericsson'en?

Ericsson'en....

/C.T.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 03-03-01 15:39

Christopher Tracy <goldartist@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:S8un6.231$jy5.10016@news010.worldonline.dk...

> Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3A9E4253.EE01BCA9@car_ST_en.dk...

> fredag,

> Ericsson'en....

Ja så hentede jeg min mobil her i formiddags....så er det spændene og se
hvor lang tid der går inden man får kortet.....

/C.T.

Fra : N/A

Dato : 04-03-01 15:16

Fra : Christopher Tracy

Dato : 04-03-01 15:16

Lindes <charlote@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:l19o6.130$CA2.3486@news.get2net.dk...
> og se
> Tillykke med din længe ventede mobil
>
> Når du siger "hentede" hvad mener du med det ?? jeg havde forstået det
> sådan at den ville komme med pakkeposten.. men det var måske på
> posthuset du hentede den ?

Ja, jeg var ikke hjemme da posten var her, så jeg måtte selv på posthuset og
hente den, de kommer jo ikke og ringer på 2 gange

Fra : John K

Dato : 01-03-01 14:45

> Har nogen fået åbnet deres kort fra Telia ?
> Hvor lang tid har i ventet - jeg fik mit kort
> fre-d.23 Hvor længe ventede i ?

Samme her - venter stadig :(

Mvh

John K

Fra : kim

Dato : 01-03-01 14:45

Hvor lang tid går fra man har sent brevet. Til man får telefonen
Hvad får man først telefonen eller korte

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 01-03-01 15:01

der gik ca 2 uger for mig.. fik først telefonen om tirsdagen og sim
kortet torsdag..

/ZeFFeZ

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-01 15:01

kim skrev:

>Hvor lang tid går fra man har sent brevet. Til man får telefonen

2-3 uger gik der her.

>Hvad får man først telefonen eller korte

Jeg fik telefonen først, og kort 3 dage efter, men nogle har fået kort
først.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : John R. Jensen

Dato : 03-03-01 16:35

> Har nogen fået åbnet deres kort fra Telia ?
> Hvor lang tid har i ventet - jeg fik mit kort
> fre-d.23 Hvor længe ventede i ?

Jeg fik mit kort mandag d. 26. feb. Jeg ringede til telia fredag 2/3-01 bla.
fordi jeg gerne ville vide hvad mit telia nummer var. Personen der har
skrevet nummeret på kuverten, kan ikke have fået meget i orden i skolen. Det
eneste jeg kunne læse var at de 2 første ciffre var 28, og det kunne jeg jo
nok selv gætte.

Telia kunne dog ikke fortælle hvad nummeret var, da kortet ikke var
oprettet. Hun kunne dog godt finde mig i deres database.
Jeg fik så at vide at langt de fleste wanna-save telefoner/kort skulle være
oprettet på onsdag, men at hun ikke ville hænges op på det. Hun sagde at
problemet var at der skulle en masse papir frem og tilbage mellem Telia og
wanna-save.

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen