MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
FX program til Windows, hvor finder jeg de~
Fra : Familien Kristensen

Dato : 05-11-02 14:24

Hej!
Jeg skal overføre mine data fra gammel pc til ny.

Jeg har FX dos-version, hvor jeg har problemer. Jeg er blevet anbefalet at
bruge windos-versionen.
Den skal kunne downloades fra nettet, men hvor?

--
Venlig hilsen
Jeannie Kristensen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 05-11-02 16:26

"Familien Kristensen" <fjernmig.jeannie.kristensen@mail1.stofanet.dk> wrote
in message news:aq8gpg$4p4$1@sunsite.dk...
> [...]
> bruge windos-versionen.
> Den skal kunne downloades fra nettet, men hvor?

Demoversion her: http://www.sewelld.com/Demo.asp

Hilsen

Carsten Pedersen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 05-11-02 20:44

"Carsten Pedersen" <refre@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Familien Kristensen" <fjernmig.jeannie.kristensen@mail1.stofanet.dk>
wrote
> in message news:aq8gpg$4p4$1@sunsite.dk...

> Demoversion her: http://www.sewelld.com/Demo.asp

Tak for hjælpen. Nu fandt jeg ud af at programmet hedder Fastlynx. Forinden
jeg spurgte her i gruppen havde jeg søgt, men de var mere end 5000 hits på
"fx windows version".

--
Venlig hilsen
Jeannie Kristensen

Fra : meiland

Dato : 05-11-02 15:45

Hej Jeannie !

Nu ved jeg ikke lige hvad FX er for et program, men prøv at søge på
www.google.com

/meiland

http://www.kandu.dk/