3210 Problem
Fra : Anders Kærholm Chris~

Dato : 05-11-02 13:40

Hejsa!

Jeg har en Nokia 3210, men højtaleren virker ikke. Jeg går ihvertfald ud fra
at det er problemet (man kan ikke høre noget i den).
Kan det betale sig at få det repareret?

Mvh.
Anders Christensen

Fra : Nicky Precht

Dato : 05-11-02 13:53

> Kan det betale sig at få det repareret?

Når en ny telefon nu kan købes fra 1 kr. (3310), såeh...
Det er self. en simlåst og abonnementbundet telefon, men prøv at snakke din telefon udbyder og hør om de ikke har et tilbud, du kan
benytte dig af.
Det har udbydere tit til nye kunder og mange tilbyder det også til eksisterende kunder.

Venlig Hilsen
Nicky Precht

Fra : Anders Kærholm Chris~

Dato : 05-11-02 13:58

> [...]
> benytte dig af.
> Det har udbydere tit til nye kunder og mange tilbyder det også til

Problemet er bare at jeg lige har købt den af en gut over nettet, og den
virkede ikke ved modtagelsen.
Jeg har alligevel givet 350 kr. for telefonen, så det er lidt bitter at
smide den ud!

Mvh.
Anders Christensen

Fra : René Andreasen

Dato : 05-11-02 14:09

Det er sgu da oz dumt at give 350 kr for en 3210!!!! Når du kan få en ny
3310 for det samme...1 kr. + 100 kr (unlocke) + måske 200 kr (i abb.) = ca.
300 kr. for en spritny 3310!!!

Medmindre du er fanatiker af 3210 som var det måske ikke den bedste handel
du har gjort dig der...desværre!!!

MVH

RAN
"Anders Kærholm Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:EgPx9.2958$oC3.342634@news010.worldonline.dk...

Fra : Fischer

Dato : 05-11-02 14:37

> Det er sgu da oz dumt ....

Det kan jo diskuteres.

> Når du kan få en ny 3310 for det samme...1 kr. + 100 kr
> (unlocke) + måske 200 kr (i abb.) = ca. 300 kr. for en
> spritny 3310!!!

Og besværet med at oprette, opsige abonnement, oplåse o.s.v.
Vi er nogen der ikke gider det besvær.

Faktum er, at den rene handelspris mellem private for en ny oplåst 3310 nok
er ca. det dobbelte af det du skriver - altså omkring de 600,- kr.
Derfor kan din prissættelse ikke bruges til så meget .....

*Fischer

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 05-11-02 14:49

"Anders Kærholm Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa!
>
> Jeg har en Nokia 3210, men højtaleren virker ikke. Jeg går ihvertfald ud
fra

Kan den ringe op, modtage opkald og sende sms? Så er det sikkert bare en ny
højttaler der skal til. Du skal bruge en Torx T6 skruetrækker til at skille
telefonen med og så tag buzzeren med ned i en elektronikbiks og spørg om de
har en magen til.
Jeg vil gætte på skruetrækker og buzzer koster en halvtredser til sammen.

Hvis du ikke selv har mod på det kan du også sende telefonen til mig så skal
jeg se, hvad jeg kan gøre.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.