Co2 soda stream løsningen
Fra : Brizz

Dato : 05-11-02 13:59

Så har jeg endelig fået nosset mig sammen til at lægge de billeder og lidt
tekst op på min side. Beklager vente tiden.
Men nu er de der. Hvis der er nogen der har flere beskrivende ord så kom med
dem. Indtil videre er det Morten Kristiansen der har været flink at forfatte
teksten hertil og låne billederne ud.
Mvh Brian

Der behøver vel ikke nærmere oplysninger om hvor på siden billederne kan
findes?
--
www.gronaerten.dk

Fra : Tim Sørensen

Dato : 05-11-02 18:34

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote
> Så har jeg endelig fået nosset mig sammen til at lægge de billeder og lidt
> tekst op på min side. Beklager vente tiden.

Blæret nok.

Fungerer det?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 05-11-02 19:36

Ja det virker i begge akvarier

Morten

Fra : Tim Sørensen

Dato : 05-11-02 21:14

"Morten Kristiansen" <mokogbel@mail.dk> wrote
> Ja det virker i begge akvarier

Nu ved jeg ikke så meget om det, men
hvorfår installere CO2 systemet?

Er det godt for planternet og kun dem, eller
er der mere at hente?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/