Cover på en Siemens C25?
Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 28-02-01 17:10

Hej

Jeg er den "lykkelige" ejer af en Siemens C25. Jeg har hørt at man kan
skifte cover på den, men jeg har aldrig set nogle covers og der står ikke
noget om det i manualen... Er der nogen der ved om man rent faktisk kan?

Mvh. Jonas

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 28-02-01 18:21

Hejsa

Jeg ved at man kan gøre det. Jeg kender en som har et krom cover. Men det er
sgu ikke noget pragt for øjet ;)

Du kan finde nogle covers inde på www.thansen.dk

De kan godt være lidt svært at finde.

Du skal klikke på Internetbutik. Og så Tilbehør til Mobiltelefoner. Så
kommer der en drop down menu øverst i venstre hjørne. Så skulle det være til
at finde ud af.

Hvis du har nogle spørgsmål, kan du bare sende en mail.

Med venlig hilsen

Destroyer

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 28-02-01 18:58

"Henrik Rasmussen" <destroyer@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg ved at man kan gøre det. Jeg kender en som har et krom cover. Men det
> [...]
Tak skal du ha'... :)

Nogen der har erfaring med at skifte antenne på samme telefon? Bliver
kvaliteten dårligere og kan man ødelægge telefonenen?

Mvh. Jonas

Fra : Devast8or

Dato : 07-03-01 15:50

Ikke på en Siemens men jeg gjorde det på min gamle Ericsson GA628, og det
var der ingen problemer med, så det ville da undre mig hvi det skulle være
et problem at gøre det på din (såfremt den er lige til at pille af uden brug
af vold selvfølgelig).

Devast8or