MS Windows
briani 27239
Fejlmedellelse i Win ME
Fra : KajLykke

Dato : 05-11-02 12:05

Hvordan kommer jeg af med denne fejlmeddelelse, som jeg modtager, hver
gang jeg åbner.
FEJL: Xdcla Kerne 32.dll mangler.

http://www.kandu.dk/

Fra : arc@na

Dato : 05-11-02 14:59

"KajLykke" <KajLykke.news@kandu.dk> wrote in

> Hvordan kommer jeg af med denne fejlmeddelelse, som jeg modtager, hver
> gang jeg åbner.
> FEJL: Xdcla Kerne 32.dll mangler.

Hold op med at bruge Windows ME - det er det mest skoddede styresystem M$
nogensinde har tørret af på sine sagesløse kunder. Brug hellere Win98SE
eller 2000Pro.

arc@na

Fra : Trader

Dato : 07-11-02 17:44

Vil af med fejl og Wíndows M(ost)E(rrors)?
Formatter HD og installer Windows 98 S(eldom)E(rrors) eller Windows 2000!
Har du mod, så installer Windows X(tra)P(ainful)! :)

Vh,
Trader