så er underskriftindsamlingen oppe
Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 10:35

Jeg har lavet en underskriftindsamling til Fødevare-
ministeren med et ønske om at der bliver lavet en grundig
undersøgelse af Jens Breth Hansen's virke som dyrlæge,
og vil gerne bede jer alle om at læse den, og hvis I er
enige, så underskriv den. I må meget gerne sende den
på andre lister og til familie, venner og kollegaer, det er
jo en af de ting hvor kvantitet betyder noget.
http://www.petitiononline.com/272mhdk/petition.html

Er der nu nogen der ikke lige kan huske hvem JBH er
kan der læses om ham på følgende links.
http://www.stiften-aarhus.dk/ brug søgefunktion i
netarkiv og skriv Jens Breth Hansen, det samme gælder
for denne link. http://www.vejleonline.dk/

På forhånd tak
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 10:50

PS det er selvfølgelig *lovligt* at vride armen rundt på folk, bareI husker
IKKE den de bruger til at skrive med
*GGG*

Fra : AEK

Dato : 05-11-02 11:54

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aq83c5$d1r$1@sunsite.dk...

> Jeg har lavet en underskriftindsamling til Fødevare-
> ministeren med et ønske om at der bliver lavet en grundig
> undersøgelse af Jens Breth Hansen's virke som dyrlæge,

SMUKT - dog forstår kæresten og jeg ikke, at noget af det er på engelsk ?

Og under, hvor man skriver navn og -mail adresse, står der bl.a required
hvad skriver vi der ?

/ Anya

På forhånd tak

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 12:00

Hej Anya
Det engelske er fordi det er en amerikanske site der
hoster alle " indsamlingerne" ja det er lidt fjollet men
det er adresse-feltet postnummer og by og/eller vejnavn