Gør plads over regnbuen
Fra : Jan Holm

Dato : 05-11-02 10:35

Her kommer Magda.

Magda blev kun 6 mdr. På trods af navnet en herlig
lille hankat. Altid glad og storspinnende. En charme
trold der har "omvendt" en masse mennesker med katte-
lede. Han var ved at blive voksen og havde et langt
og lykkeligt liv ude på landet foran sig.

For ca 14 dage siden startede jeg en tråd omkring ham
og hvornår vi skulle få ham kastereret. Jeg skulle have
bestilt tid i sidste uge men nåede det ikke. Man bliver
sindsyg af at tænke hvad nu hvis det var blevet ordnet.

Vi fandt ham oppe på vejen ca 100 meter fra huset her
til morgen, kørt ned.

Jan Holm

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 10:55

Hej Jan
masser af trøsteknus

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jan Holm

Dato : 05-11-02 12:42

in article aq84i3$hul$1@sunsite.dk, marianne hellemose at
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk wrote on 05/11/02 10:55:

> Hej Jan
> masser af trøsteknus
> Marianne

Hej Marianne

Takker, sidder på arbejdet og stener over billederne
www.parkholm.dk/cats/magda.htm

Hvordan forholder vi os til vores anden kat strumph.
Skal han se Magda inden han bliver begravet iaften.
De var ikke perlevenner med slåssede da for sjov engang
imellem og kunne sagtens sove i samme seng.

Mvh
Jan Holm

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 13:08

Magda var en lille "hjerte-knuser" der er mange der mener at de katte der
er tilbage skal have lov at se /
snuse til den døde kat, fordi de så bedre forstår at deres
kammerat ikke kommer tilbage, så når I har muligheden
synes jeg at det er en god ide at lade Strumph se ham.

Fra : Kate

Dato : 05-11-02 21:09

Jan Holm <jan@parkholm.dk> wrote in

> Hvordan forholder vi os til vores anden kat strumph.
> Skal han se Magda inden han bliver begravet iaften.

Hej Jan

Også kun trøstende ord herfra, det er alt for tidligt

Ja, jeg ville lade den anden kat se ham. Nu ved jeg godt det ikke er
det samme, men da min kanin døde sidste år lod jeg ham ligge nogle
timer på sit tæppe for at den anden kanin skulle vide han var død.
Ingen tvivl om at mine katte også var klar over det. Da jeg kom hjem
fra dyrehospitalet lå Sofie midt på stuegulvet og slangede sig, noget
hun ikke havde gjort i de ca. 5 år Carl var her for han jog hende ud af
stuen når han kunne komme afsted med det og hun var faktisk mægtigt
bange for ham.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Ida

Dato : 05-11-02 12:52

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne ;-(

Det er nogle dejlige billeder af ham.. man kan godt se at han var noget helt
specielt

Varme tanker og trøsteknus herfra.
Ida
--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Daniel Broxgaard

Dato : 05-11-02 13:25

> [...]
> sindsyg af at tænke hvad nu hvis det var blevet ordnet.
>
> Vi fandt ham oppe på vejen ca 100 meter fra huset her

Med venlig hilsen
Daniel Broxgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Broxgaard

Dato : 05-11-02 13:28

det gør mig ondt at høre... har lige kigger på de billede der var af
han... han var/er en dejlig kat..

Han skal nok får det godt over på den anden siden af regnbuenbro hvor
Laban (anti bums) venter på ham sammen med alle de andre katte.

Mange trøster knus fra Daniel og Miss Candy

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 05-11-02 15:48

Ja han ser ud somom han var en rigtig dejlig og legesyg kat.

I det mindste så ser det ud til, at han har haft det godt den tid han
levede, og det kan man jo ikke tage fra ham. Forhåbentlig døde han med det
samme da han blev ramt.
Det værste er hvis de bliver skadet og lider den stille død i deres skjul.

Tak for billederne

Fra : Broxgaard

Dato : 05-11-02 13:29

var et lille uheld da jeg ikke sidder ved min ejer computer

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-11-02 21:34

"Jan Holm" <jan@parkholm.dk> skrev i en meddelelse
> Her kommer Magda.

Nej hvor skrækkeligt

Mange medfølende hilsner
Lisbeth

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 06-11-02 21:06

Hej Jan.

Det er jeg ked af at høre.
Jeg kan huske, jeg har set de billeder før, og jeg synes, de er dejlige.
Føler med dig.
Hilsen
Birgitte

Fra : Jan Holm

Dato : 07-11-02 09:05

> Det er jeg ked af at høre.
> Jeg kan huske, jeg har set de billeder før, og jeg synes, de er dejlige.
> Føler med dig.
> Hilsen
> Birgitte

Hej Alle

Tak for forståelse for vores situation. Han er nu begravet
sammen med en masse af de blade han slæbte ind i huset. Hans
favorit bamse, sin bold og en dåse makrel. Vi har ikke rigtig
lavet noget i 2 dage nu. Alting er koldt og tomt uden ham.
Vi håber at en stor del af det han var kommer at opdragelse /
opvækst. Han var en humør bombe, altid glad, naiv på en sød
måde og ikke bange for noget eller nogen. Han nåede heldigvis
aldrig at opleve noget ondt i verden og det er sikkert derfor
han var som han nu var. Men det at han ikke var bange for noget
er desværrer nok det der tog livet af han. Vi ca 100 billeder
og nogle er simpelthen fantastiske. Jeg vil lave en side med
de bedste når jeg igen kan holde ud at se på dem.

Mvh
Jan Holm

Fra : Ida

Dato : 07-11-02 12:44

Jan.. jeg bliver simpelthen nødt til at smide et extra varmt kram ind til
jer her.. jeg sidder med tårer i øjnene ;-(
Alt det bedste til jer alle
Ida