God gaveidé
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 05-11-02 09:54

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-11-02 10:16

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
skrev i en meddelelse news:3dc78720$0$27022$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://makeashorterlink.com/?A3F025952

Til Else Gyldenkærne:
Da du forleden bad om nærmere angivelse af indholdet på link
Det her er et sødt billede som du bør se Det er en gaveindpakket kat *G*

Til Randi: Sikke dog et skønt billede!

Hilsen
Lisbeth

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 05-11-02 23:39

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Til Else Gyldenkærne:
> Da du forleden bad om nærmere angivelse af indholdet på link
> Det her er et sødt billede som du bør se Det er en gaveindpakket kat
*G*

Tak for "varedeklarationen"
Jeg havde netop nået at tænke "Øv, nu igen", da jeg så din mail.

Ja, situationen minder meget om den gaveindpakningsanvisning der har været
trykt i Kattemagasinet. Her er det dog lidt "snyd", - man kan jo se katten
gennem indpakningen

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-11-02 15:19

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> writes:

> http://makeashorterlink.com/?A3F025952

Bringer mindelser frem om et af juletidens store problemer... nu har
jeg pakket alle gaverne.... Men hvor er katten...?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 15:58

Henrik skrev
<Bringer mindelser frem om et af juletidens store problemer... nu har
jeg pakket alle gaverne.... Men hvor er katten...? >

*GGG* jeg har et lidt andet "problem" nu fik jeg jo
Fnugger i "julegave" sidste år *suk* så jeg overvejer
at pakke ham ind og lade julemanden få "fornøjelsen"
af ham det næste år ; ))

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-11-02 19:03

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> *GGG* jeg har et lidt andet "problem" nu fik jeg jo
> Fnugger i "julegave" sidste år *suk* så jeg overvejer
> at pakke ham ind og lade julemanden få "fornøjelsen"
> af ham det næste år ; ))

Stakkels julemand..*S*
Men saa faar han jo slet ikke tid til at laese oenskelister og pakke
gaver til julen 2003..*GG*

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 19:49

Henrik skrev
<Stakkels julemand..*S*
Men saa faar han jo slet ikke tid til at laese oenskelister og pakke gaver
til julen 2003..*GG*>

Nope, I er hermed advaret, sørg for at få alt hvad I
ønsker jer i år, næste år er der nul gaver, kun en
julemand på valium

Fra : Helle Nielsen

Dato : 05-11-02 15:38

wrote in message news:3dc78720$0$27022$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://makeashorterlink.com/?A3F025952

Hej Randi.
Ja sikke en sød og yndig gave. Sikke et ræs til jul - ikke bare det
almindelige juleræs men når man har kat er der liiiiige det der med hvordan
man klarer indpakningen *g*.
Men en sød gave må jeg sige, som med garanti bringer glæde Var gaven mon
til mig?? *GGG*

VH Helle

Fra : Inger Kaya

Dato : 05-11-02 20:04