hvad må man gratis?
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-02 09:13

Jeg kunne godt tænke mig at ligge eks. 20sek fra nogle sange jeg har
på cd der hjemme. De skal ligges ud på nettet, kan man ikke gøre et
eller andet så det bliver gratis uden at skulle betale til koda e.l. ?
Eks. som cdnow gør...

Fra : sune vuorela

Dato : 05-11-02 09:25

On Tue, 05 Nov 2002 09:13:17 +0100, peet_dk <na> wrote:

> [...]
>på cd der hjemme. De skal ligges ud på nettet, kan man ikke gøre et
>eller andet så det bliver gratis uden at skulle betale til koda e.l. ?

læs tråden i dk.videnskab.jura, der starter med følgende indlæg:

aq3erq$d6d$1@sunsite.dk

--
sune

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-11-02 10:12

sune vuorela wrote:

> læs tråden i dk.videnskab.jura, der starter med følgende indlæg:
>
> aq3erq$d6d$1@sunsite.dk

Læs også tråden, der starter med:

Som jeg har startet om samme emne - der har dog ikke været et endeligt
svar i nogen af trådene endnu.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : John K

Dato : 05-11-02 11:12

> [...]
> på cd der hjemme. De skal ligges ud på nettet, kan man ikke gøre et
> eller andet så det bliver gratis uden at skulle betale til koda e.l. ?

Har du læst reglerne på www.koda.dk?

Mvh

John K

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-02 15:52

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har du læst reglerne på www.koda.dk?

nej.. ikke før nu ...

http://makeashorterlink.com/?R20F51952

-------
Tror sku' da bider sig selv i halen med deres regler.... Hvilken kunstner er
ikke interssert i at de får 20sek reklame på en website? (ligger ikke op til
debat, så bare lad være med at kommentere)