Netværk Firewall
Fra : Allig8or125

Dato : 05-11-02 09:10

Hejsa.
Jeg har et lille netværk,min stationære og en bærbar,den bærbare kommer på
nettet ved ICS,og min Norton Firewall,har åbnet for den, under Trusted
IP's.............
Det Jeg så ville høre,beskytter Norton Firewall,den bærbare,når den er på
nettet,eller skal Jeg installere Firewall på den også...............
TIA

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : JK

Dato : 05-11-02 09:28

"Allig8or125" <no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det Jeg så ville høre,beskytter Norton Firewall,den bærbare,når den er på
> nettet,eller skal Jeg installere Firewall på den også...............

Du bør nok installere firewall på den bærbare - jeg tvivler på, om Norton
også filtrerer grimme java-scripts fra, som du forsøger at åbne på den
bærbare.
eller hva? :)

/JK

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 05-11-02 09:48

Allig8or125 wrote:

> [...]
> Det Jeg så ville høre,beskytter Norton Firewall,den bærbare,når den er på
> nettet,eller skal Jeg installere Firewall på den også...............

http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#firewall

/Rasmus

"Microsoft spel chekar worgs grate!"

Fra : Allig8or125