Diagram 6210 ?
Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 04-11-02 23:00

Hej Alle!
Er der nogen der ligger inde med et diagram / service manual for en 6210 ?
Evt. bytte.
Har fået en med defekt buzzer, håber at man måske kan løse det lige så let
som på en 3310 ???

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen
www.markedspladsen.com

Fra : L.M.L

Dato : 04-11-02 23:05

> Er der nogen der ligger inde med et diagram / service manual for en 6210 ?

Prøv her:

http://flashes.ptisp.org/main2.htm

mvh
Lars

- som igennem denne gruppe købte en brugt 6210 der viste sig at være defekt,
og som nu er
sendt til reparation...

Fra : MasterBuf

Dato : 05-11-02 12:30

"Thomas Andersen [9000]" skrev d. 04-11-02 23:00 dette indlæg :
> [...]
6210 ?
> Evt. bytte.
> Har fået en med defekt buzzer, håber at man måske kan løse det lige så

Hvordan kan dette løses ?? da jeg også selv har en 6210 med samme
problem.. ???
for det vil ca være Cool hvis der var let måde at løse det problem på

http://www.kandu.dk/

Fra : QxZ

Dato : 05-11-02 12:57

Der skal garanteret en ny vibrator til og den sidder i fronten så du skal
nok ha' en ny front.

Mvh.

QxZ