MS Windows
briani 27239
Jeg har pludselig fået problemer med at sl~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-11-02 22:57

Jeg har pludselig fået problemer med at slette filer. Når jeg prøver får jeg
at vide at filen bliver brugt af et andet program. Hvordan finder jeg ud af
hvilket program? Problemet er opstået samtidigt med det problem jeg nævner i
posten herunder.

Mvh Thomas

WinXP SP1

P4 1,8

Fra : Olesen

Dato : 04-11-02 23:03

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> hvilket program? Problemet er opstået samtidigt med det problem jeg nævner

Det er NTFS som er fucked op ell. lign...

Min 2000 gjorde det samme (w2k), og har ikke gjort det siden en frisk
installation, -af XP...

Det blir' værre og værre, men du kan godt slette dem hvis du forsøger et par
gange
har jeg funder ud af..men tilfredsstillende er det ikke.

MVH

Fra : arc@na

Dato : 05-11-02 00:27

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in

> Det er NTFS som er fucked op ell. lign...

Ell. lign.???????? )))

arc@na