Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Photoshop 7.0 - dansk?
Fra : Ulven Peter

Dato : 04-11-02 21:59

Hvordan får man PhotoShop 7.0 til at "tale" dansk?

Peter

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-02 22:29

On Mon, 4 Nov 2002 21:59:27 +0100, "Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk>
wrote:

>Hvordan får man PhotoShop 7.0 til at "tale" dansk?

Det gør man kun ved at købe en dansk version.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 04-11-02 22:43

> Det gør man kun ved at købe en dansk version.
>
>Det var fandme et godt svar kunne ikke have gjordt det bedre

MVH

Michael

Fra : Gunnar Pedersen

Dato : 06-11-02 10:48

- ja, ja, små slaw..

på Adobes hjemmeside har man da længe gratis kunnet hente dansk opgradering
til ver. 6.0 - spørg Adobe, om det samme mon ikke skulle være på vej til 7.0

/gp

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-11-02 10:57

Gunnar Pedersen wrote:

> på Adobes hjemmeside har man da længe gratis kunnet hente
> dansk opgradering til ver. 6.0 - spørg Adobe, om det samme
> mon ikke skulle være på vej til 7.0

Jeg tror ikke det er en opdatering fra IE-versionen til en
dansk version, det er nok snarre en fejlretning, de plejer
at være gratis - og registrerede licentagere plejer at få
dem tilsendt med posten.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Madsen

Dato : 06-11-02 16:44

Gunnar Pedersen skrev:

> på Adobes hjemmeside har man da længe gratis kunnet hente dansk
> opgradering til ver. 6.0 - spørg Adobe, om det samme mon ikke
> skulle være på vej til 7.0

Lad være med at installere en dansk 7.01 opdatering på f.eks. en
engelsk 7.0. Det er dømt til at gå i kage og jeg har flere eksempler
på at det er tilfældet. En hurtig søgning på Google Groups vil
afsløre det.

Der er en årsag til at Photoshop bliver lavet i forskellige
sprogversioner.

Madsen.