Fenwick
Fra : Bent Nielsen

Dato : 04-11-02 18:31

Jeg sad og læste en artikel her på siden om Fenwick stænger, og kom til at
undre mig over, at man ikke "Turde" teste "TechnaAV". Hvorfor ikke?

Vh.
Bent

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 04-11-02 19:14

"Bent Nielsen" <bent@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg sad og læste en artikel her på siden om Fenwick stænger, og kom til at
> undre mig over, at man ikke "Turde" teste "TechnaAV". Hvorfor ikke?

Du er ikke 'på siden', du er i en nyhedgruppe der ikke har en dyt med
scandicangler.com, og de har (som sædvanligt) ikke gjort det klart nok.

Post et link til artiklen - så har vi andre en chance at følge med.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-02 19:50

Jeg kan ikke lige se den omtalte artikel

Fra : Bent Nielsen

Dato : 04-11-02 19:58

Hej alle.

Det må i meget undskylde. Jeg var ikke klar over, at jeg befandt mig på en
anden side, end den jeg skrev på. Men her er henvisningen til den artikel
jeg læste:
http://scandicangler.com/?t=4|25|&mod=article&aID=35657&PHPSESSID=6892f32285
fef376d4cf13964575dcac

Håber i bære over med mig

Vh.
Bent

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 05-11-02 00:26

> Hej alle.
>
> Det må i meget undskylde. Jeg var ikke klar over, at jeg befandt mig på en
> anden side, end den jeg skrev på.

Dette et er ikke ' en side', altså en webside: det er scandicangler.com der
(så at sige) hijacker indholdet i en 'nyhedsgruppe der hedder
dk.fritid.lystfiskeri - og har ikke en dyt med omtalte webside at gøre.

Jeg har repareret din link så folk der bruger nyhedsgruppen med en
newsreader kan bruge den:

<

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-02 04:52

den jeg skrev på.

> [...]
> dk.fritid.lystfiskeri - og har ikke en dyt med omtalte webside at gøre.
>
> Jeg har repareret din link så folk der bruger nyhedsgruppen med en

Hvad er du nu for en klovn, "Rasmus" ?

Fra : Henric

Dato : 04-11-02 20:02

>her på siden om Fenwick stænger,

Vilken sida?
/H

Fra : Bent Nielsen

Dato : 04-11-02 22:33

Denne side:

Fra : Carsten Graulund-Jør~

Dato : 05-11-02 09:41

Hej Bent

Jeg synes tråden er kørt lidt af sporet, med om noget er en side eller ej, og
om noget har 'stjålet' noget fra fra en anden eller ej.

Med hensyn til at man ikke "turde" teste, så var det jo reelt ikke det der
stod.
Hvis man læser godt efter kan man se at man ikke turde teste "to the
limit", altså
til grænsen af formåen.
Det vil vel svare til at du får lov til at prøve at køre en bil der uden
problemer skulle kunne
bære 11.000 omdrejninger,men du ikke har det godt med at få den op på mere
end 7.000.

Hvorfor de så ikke har turdet teste 'to the limit', er så et åbent
spørgsmål. Testerne har vel
fået stillet stangen til rådighed uden ansvar overfor Fenwick. Så smadrer de
stangen bør der
ikke være noget erstatningsgrundlag.

Mvh.
Carsten Graulund-Jørgensen