MS Windows
briani 27239
deling af fotos m.m.
Fra : ps

Dato : 04-11-02 18:45

Kan det passe, at man IKKE kan dele familiens "fotos", "musik" og lign.
mapper, under den enkelte bruger, men kun "all users" mapperne?
Den siger hele tiden "adgang nægtet", selvom jeg har sat deling på.
Ville jo ellers være praktisk, når familien har flere pc`er stående, og
datteren gerne lige ville kigge billeder (på 98er), mens far bruger "den
store" komputer (med XP)??!
Preben

--
m.v.h.

Fra : zigge

Dato : 04-11-02 20:08

"ps" <psi@vestnet.dk> wrote in message
> Kan det passe, at man IKKE kan dele familiens "fotos", "musik" og lign.
> mapper, under den enkelte bruger, men kun "all users" mapperne?

Prøv at kikke i guiden i hjælp, det hedder: walkthrough: home networking, i
Win XP (US), se evt. under share eller deling i indexet.

/ZIGGE

Fra : ps

Dato : 04-11-02 21:59

> Prøv at kikke i guiden i hjælp, det hedder: walkthrough: home networking,
> Win XP (US), se evt. under share eller deling i indexet.

Hm, nu ved jeg ikke,om det var dèt du mente, men jeg fandt følgende:
"Funktionen Deling er ikke tilgængelig for systemmapperne Dokumenter og
indstillinger, Programmer og Windows."
...hvilket fortæller mig, at man altså IKKE kan dele de enkelte brugeres
"musik" og "billede mapper"..
-hvis jeg har forstået det ret.?!
hilsen Ps.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 05-11-02 18:37

"ps" <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse news:3dc6dfe5$0$46988$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...
> [...]
> indstillinger, Programmer og Windows."
> ..hvilket fortæller mig, at man altså IKKE kan dele de enkelte brugeres

Prøv at slå "Simpel fildeling" fra.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.: