BOB is in the house....
Fra : Michael Westi

Dato : 04-11-02 16:59

Yep, så kom den i dag fra England
Glæder mig som et lille barn ved juletid...
Og at den "kun" har DD5:1(som har været diskuteret herinde før), rager mig
en høstblomt

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : KNL DtP

Dato : 04-11-02 18:18

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Yep, så kom den i dag fra England
> Glæder mig som et lille barn ved juletid...

Jeg har sat den øverst på min ønskeseddel! Hvordan ser metal-coveret ud? Lidt ala T2?
Fortæl fortæl...

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 04-11-02 21:06

Nu har jeg ikke set T2 boxen. Så det skal jeg ikke kunne udtale mig. Minder
om en gammeldags madkasse. Med coverprint for og bag.
Den har et par buler. Om det er tilsigtet, eller vi skal takke British Mail
og/eller Post Danmark, får stå hen i det uvisse.
DVD´erne ligger sammenfoldet i boxen.

Rigtigt godt ekstramateriale.
Men hvorfor skal der snige sig en lille rekvalme ind? (ok, det er en for
JEEP, så hvorfor ikke?)

Fra : Brian Nielsen

Dato : 05-11-02 17:23

> [...]
Mail
> og/eller Post Danmark, får stå hen i det uvisse.

Er det en tin-box eller pap-box du har fået?
Min er af pap, hvilket undrer mig lidt, da alle de billeder
jeg har set indikerede at det ville blive en tin-box.

Jeg antager at det også er R2 udgaven du har,
da du skriver at der "kun" er DD 5.1.

/Brian

Fra : Michael Westi

Dato : 06-11-02 01:25

Det er tin-box. Og det er reg.2 udgave.

--
Brian Nielsen <bn73@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:UfSx9.3194$oC3.376393@news010.worldonline.dk...

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 06-11-02 09:47

> Det er tin-box. Og det er reg.2 udgave.

Hvor har du købt den henne? Jegh ar nemlig kun fået en papkasse, hvilket jeg
ikke er helt tilfreds med. :(

Joakim

Fra : Aston Villadsen

Dato : 04-11-02 22:36

On Mon, 4 Nov 2002 16:58:47 +0100, "Michael Westi"
<michael.westi@get2net.dk> wrote:

>Yep, så kom den i dag fra England
>Glæder mig som et lille barn ved juletid...
>Og at den "kun" har DD5:1(som har været diskuteret herinde før), rager mig
>en høstblomt

Tak for info om dit seneste postordreindkøb. Siden du nu har sendt
beskeden til et offentligt forum tillader jeg mig at undre mig i fuld
offentlighed hvad hulen BOB er?

Min lille nevø er ret pjattet med Bob the Builder (vistnok også
engelsk), men det kan da umuligt være den? Det ville (så vidt jeg ved)
i så fald være første gang en Bob-fan formulerede sig i en
sammenhængende sætning.

Men altså - hvad er BOB? Er jeg totalt idiot når jeg ikke - selv efter
lang tids undren - ikke kan regne ud hvad du mener?

Fra : Taba

Dato : 04-11-02 22:47

> Tak for info om dit seneste postordreindkøb. Siden du nu har sendt
> beskeden til et offentligt forum tillader jeg mig at undre mig i fuld
> offentlighed hvad hulen BOB er?

Hehe.. BoB = Band of Brothers aka. "Kammarater i Krig"..... Den hidtil
dyreste TV serie der er lavet. Den handler om "Easy Company" under WWII fra
D-Dag og frem til afslutningen. Den er i samme "stil" som Saving Private
Ryan. Har været sendt på DR2..

> [...]
> engelsk), men det kan da umuligt være den? Det ville (så vidt jeg ved)
> i så fald være første gang en Bob-fan formulerede sig i en

LOL ;-D

> Men altså - hvad er BOB? Er jeg totalt idiot når jeg ikke - selv efter
> lang tids undren - ikke kan regne ud hvad du mener?

Nej... nogle har hørt denne forkortelse, andre har ikke..... Og jeg har
heldigvis hørt den tidligere

//Taba

Fra : Aston Villadsen

Dato : 04-11-02 23:13

On Mon, 4 Nov 2002 22:47:04 +0100, "Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>D-Dag og frem til afslutningen. Den er i samme "stil" som Saving Private

Nå ok - nu er jeg med. Jeg har godt nok ikke selv set BOB (eller KIK
om man vil), men den skulle vist være ret god.

Men tak for dit hurtige og præcise svar.

Fra : Zeki

Dato : 04-11-02 23:07

> Men altså - hvad er BOB? Er jeg totalt idiot når jeg ikke - selv efter
> lang tids undren - ikke kan regne ud hvad du mener?

Der kan næsten kun være tale om 'Battle of Britain' en krigsfilm fra
slutningen af 60'erne med Michael Caine, som nu endelig er kommet på DVD

Zeki

Fra : Per Kristensen

Dato : 05-11-02 08:57

> [...]
>
> --
> Mvh Michael
> "The intelligence on this globe is constant

Hvad gav du for den?

Fra : Michael Westi

Dato : 06-11-02 01:26

Per Kristensen <pzk@crayon.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dc779d3$0$52941$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvad gav du for den?

Omregnet til DKK 568,-.

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-11-02 08:56

> [...]
>
> --
> Mvh Michael
> "The intelligence on this globe is constant

Hvor købte du den?

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-11-02 09:02

> [...]
>
> --
> Mvh Michael
> "The intelligence on this globe is constant

Blackstar oplyser 598 minutter og DVDoo oplyser 782 minutter for DK version.
Men DVDoos tid må da være inkl. extra??

Fra : Michael Westi

Dato : 06-11-02 19:25

> Blackstar oplyser 598 minutter og DVDoo oplyser 782 minutter for DK
version.
> Men DVDoos tid må da være inkl. extra??

Spilletid for selve serien er 598 min. 10 afsnit af ca. 1 time.
Dem der oplyser 782 min.(bla. DVdoo og flere) har inkluderet "ekstraguffet"

Livinstone video diary varer ca. 1 time
HBO: Behind the scenes ca. 30 min.
HBO: We stand alone together, documentary 80 min.
+ det løse