Skærme
Fijala 3554
tft-skærme & brug af uoriginal strømforsyn~
Fra : Don Dowaji

Dato : 04-11-02 16:52

hejsa, jeg ville høre om der var nogen herinde der har forstand på
fladskærme og deres strømforsyninger. De fleste fladskærme har forskellige
adaptorer, men hvis man fx har en adaptor på 12v og 3a, kan man så bare gå
ned hos elektrikeren og købe et magen til. jeg har hørt at det ikke er
muligt pga. kvalitet varirer så meget at skærmen vil blive ustabil.

er der nogen der kan af/bekræfte dette?

på forhånd tak.

Fra : A K.

Dato : 04-11-02 22:08

Jeg har købt en uoriginal strømforsyning til min Mitac, da den der var
med til skærmen stod af efter 1½ år, uden det har givet de mindste
problemer.

--
Hilsen
A K. Esbjerg

Fra : Esben

Dato : 05-11-02 12:57

"A K." <abk@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en uoriginal strømforsyning til min Mitac, da den der var
> med til skærmen stod af efter 1½ år, uden det har givet de mindste
> problemer.

Det gælder vel bare om at købe en af en vis kvalitet, så man er sikker
på at spændingen er rigtig og den leverer nok strøm.

--
Esben

Fra : Don Dowaji

Dato : 05-11-02 16:06

nu har jeg ringet rundt til diverse forhandlere for at finde denne adapter
(12v 3a) men uden held. hvor købte du din adapter kan du evt. sende mig
link/tlf , har prøvet brinck elektronik.

Fra : Don Dowaji

Dato : 05-11-02 15:17

jamen så vil jeg da prøve det :) tak for hjælpen