Mobil-helvede
Fra : John Doe

Dato : 04-11-02 16:25

Hej med jer

Jeg har i tankerne at købe en mobil-tlf.
Jeg har ikke de store behov, bare den har et
adressekartotek og vibrator, så er jeg glad.
Selvfølgelig må den gerne være billig :)

Har nogen et godt bud?

Med venlig hilsener
Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-11-02 16:55

"John Doe" <heartcore11@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg har ikke de store behov, bare den har et
> adressekartotek og vibrator, så er jeg glad.
> Selvfølgelig må den gerne være billig :)

Skal du have opretttet mobil abonnement sammen med telefonen?

En nokia 3310 kunne være et udemærket bud

Fra : John Doe

Dato : 04-11-02 17:02

Hej

Ved ikke om jeg vil oprette abb samtidig med.
Kan man få den billigere end 599,- med abb?

Med venlig hilsen
Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-11-02 17:08

> Hej
>
> Ved ikke om jeg vil oprette abb samtidig med.
> Kan man få den billigere end 599,- med abb?

Ja den kan købes med abonnement for 100 kroner og derover.... Uden
abonnement koster den ca. 1000 kroner. Så det kan bedst betale sig at
oprette med abonnement.. Du kan jo overflytte nummeret.. så det gør jo ikke
noget.

Jeg kom lige til at tænke på, når du siger adresse kartotek.. Skal det så
være så du indtaster adresser, email adresser osv??

Det tror jeg nemlig ikke 3310´eren har... Den har vist kun normal
telefonbog, med navn og telefonnummer.. og nok også emailadresse. men er
ikke sikker.

Fra : John Doe

Dato : 04-11-02 17:12

Hej

Ja, jeg mener en 'adressebog', til adresse,email,tlf,navn.

Kunne heller ikke finde det på Nokia 3310's info, ej heller på Nokia 3510 ?
Det er lidt ligemeget hvilket mærke det er, bare den har vibrator og
adresse-kartotek.

Med venlige hilsener

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-11-02 17:19

> [...]
?
> Det er lidt ligemeget hvilket mærke det er, bare den har vibrator og

Ericsson T65

Men ved nu ikke om jeg vil anbefale den...

Kender ikke lige nogen andre billige... Måske har Siemens med adressebog?
Der har de da den lille C45, det kan godt være den har det også

Fra : John Doe

Dato : 04-11-02 17:06

Nogen der har nogle andre bud end Nokia 3510 ?

Mvh

Fra : Søren Blom

Dato : 04-11-02 17:17

"John Doe" <heartcore11@hotmail.com> skrev
> Nogen der har nogle andre bud end Nokia 3510 ?

Ja, en Ericsson T65, god telefon med godt adresse kartotek og meget andet
som man måske ikke har brug for

Den billigste måde du kan anskaffe og holde en biltelefon på, er at købe en
brugt, se news:dk.marked.telefon.mobil eller den blå avis. Køb en telefon
der ikke er Sim låst og få et abonnent hos f.eks. www.telmore.dk så kan du
ikke få det billigere, da du hos Telmore kun betaler for dit forbrugt, ingen
fast abonnent afgift.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-11-02 19:42

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in

> da du hos Telmore kun betaler for dit forbrugt, ingen
> fast abonnent afgift.

med mindre du bruger under 25kr/mnd hvor abonnementsafgiften så er
15kr/mnd

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Fischer

Dato : 04-11-02 20:00

> med mindre du bruger under 25kr/mnd hvor abonnementsafgiften
> så er 15kr/mnd

Ja, så KAN Telmore tage et abonnement. Jeg har dog aldrig hørt at de skulle
have gjort det. Jeg har selv et ekstra Telmore nummer som i lange perioder
har været under det krævede forbrug - uden reaktion fra Telmore.
Men det er selvfølgelig en risiko som man må kalkulere med.

*Fischer

Fra : quake

Dato : 04-11-02 16:58

Nokia 3510 fra http://www.wanasave.dk/ til 599 og så er den ikke simlåst
har selv lige købt en.

Quake

Fra : Spooky©

Dato : 04-11-02 17:44

"How Low Can U Go"...

Tjaaa - er nu udemærket tilfreds med min Nokia 8310, men - billig?
Nhaaaaaa - ca. 3.500,00, det er jo da et kanonskud fra... *SSS*

Den har alt hvad en RIGTIG mand kan ønske sig!

Spooky@

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-11-02 17:55

"Spooky©" <Spooky_M_@hotmail.com> wrote in message
> "How Low Can U Go"...
>
> Tjaaa - er nu udemærket tilfreds med min Nokia 8310, men - billig?
> Nhaaaaaa - ca. 3.500,00, det er jo da et kanonskud fra... *SSS*
>
> Den har alt hvad en RIGTIG mand kan ønske sig!

En rigtig mand, har da ikke en sådan lille leje bamse som det blinkdyr er...
Det er da kun for tøsedrenge under 18 år.....

En rigtig mandetelefon, skal vi nok over i noget Ericsson R310

Fra : Spooky©

Dato : 04-11-02 18:42

ERICSSON ???????????????? HAR DU DA SLÅET HO'et???

Selv end ikke engang Olsen Banden ville bruge en sådan i et af sine Kup!
Nhå! *LOOOOOOL*

Fra : Basic Electronics

Dato : 04-11-02 21:15

Hej
Du må da indrømme 8310 er en fiset popsmart plastic telefon der ikke er
prisen værd. Mandetelefoner er i det hele taget ikke de popsmarte telefoner
fra nokia, men hvis du går over i 6210 6310 eller 5110 5210 måske, ellers
skal du søge andre græsgange. R310 lyder som et godt bud på en mandetelefon,
den er holbar pålidelig, og funktionel, Den er ikke lavet til folk der
sidder og leger med barbiedukker , ellers er der jo også Siemens ME45,
eller Motorola V60.
Bare min lille uforbeholdne mening
MVH Janus Olsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-11-02 12:44

> 5210 måske, ellers

tæt på, men den kan stadig ikke holde til at blive brugt som oplukker ...
Der burde være et marked for "solide" covers til 3310/30 der også kan bruges
til det formål -

/A

Fra : matthiessen

Dato : 04-11-02 22:52

"Spooky©" <Spooky_M_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ERICSSON ???????????????? HAR DU DA SLÅET HO'et???
>
> Selv end ikke engang Olsen Banden ville bruge en sådan i et af sine Kup!
> Nhå! *LOOOOOOL*

<snip>

styr dit chat-sprog, og læs lige
http://www.usenet.dk/info/lynvejledning.html

/Anders

Fra : Jacob

Dato : 09-11-02 13:07

3510 har adressekartotek med navn email flere telefon nr. egen noter, den
har også vibrator.

Mvh. Jacob