Hjælp søges til Battelfield 1942
Fra : smasher

Dato : 04-11-02 16:25

Hej NG !!!

Jeg har valgt at spørge her, da jeg ikke har meget fidus til de "EKSPERTER"
der sidder og yder support, "har prøvet det før !".

Spørgsmål !
Battelfield 1942 hakker VILDT i grafikken, nogen ide til, HVAD kan der
gøres for at få spillet til at køre ordentligt ?, jeg har prøvet flere ting,
bla. at opdatere grafikdriveren ! min maskine opfylder fint minimumskravene,
det er en 1600 MHz Pentium 4, med 768 MB PC 133 DDR Ram, 40x Cd-rom, og et
GeForce3 Ti 200 Grafikkort, med 64MB DDR Ram.

Jeg har også prøvet at installere det på en AMD Athlon XP1700+, med 512 MB
PC100 DDR Ram, og et GeForce3 Ti 200 Grafikkort, med 128 MB DDR Ram., med
samme HAKKENDE resultat.

--
Smasher

"trying is the first step towards failure..." - Homer J. Simpson

Fra : Jørgensen

Dato : 04-11-02 17:53

Jeg har samme problem

og jeg har Helt ny maskine

med 2,53 GHZ og Geforce 4 lydkort osv...

Det er rystende at firmaet bag spiller anbefaler at jeg slår lyden fra !

Det hjalp, men det hakker stadigvæk alt alt for meget !

Fra : Esben

Dato : 05-11-02 01:39

> [...]
512 MB
> PC100 DDR Ram, og et GeForce3 Ti 200 Grafikkort, med 128 MB DDR Ram.,

Kører fint her med lydkvaliteten i 22KHz og lavest muligt lydfeatures
generelt.
Celeron 990, 256 RAM, Radeon 9000, ISA lydkort fra før krigen.

--
Esben

Fra : KO

Dato : 05-11-02 11:26

> [...]
> PC100 DDR Ram, og et GeForce3 Ti 200 Grafikkort, med 128 MB DDR Ram., med

Hvilken windows kører maskinen?
Hvilket lydkort?
Hvilken opløsning samt features?
Kører du med patch 1.1? Patch 1.2 skulle værer på vej, så vi er mange som
håber på det bedste!

En formatering samt indlægning af win XP fra ny samt opdatering af ALLE
drivere samt bios hjælp her....

Fra : smasher

Dato : 05-11-02 15:53

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> håber på det bedste!
>
> En formatering samt indlægning af win XP fra ny samt opdatering af ALLE

Hej "KO"

- Jeg kører med Windows XP.
- Lydkortet er integreret i bundkortet "Chaintech".
- Jeg har opdateret samtlige drivere.
- Jeg har prøvet ALLE lyd / grafikinstillinger, fra højeste til laveste
ydelse.
- Jeg har installeret Patch v1.1.
- Det eneste jeg ikke har prøvet er at formatere, men det kan da heller ikke
være meningen, bare fordi man får et nyt spil !
Så der må da være et eller andet rivende galt med det spil, når så mange
ikke kan få det til at køre, på så mange forskellige hardware
sammensætninger

Se, hvad Jørgensen skrev i sit indlæg !

[...]

Så, hvis der skulle være nogen der ved, hvordan man retter problemet ville
jeg blive meget glad...

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 06-11-02 01:20

> [...]
> PC100 DDR Ram, og et GeForce3 Ti 200 Grafikkort, med 128 MB DDR Ram., med

Jeg kører det på en XP 1900+, GF 4 Ti4200 og 1 GB ram, lydkort SB 128 PCI.
Opløsningen er 1600x1200 med alle slået til det højeste og kun meget få
steder kan det hakke en anelse.
Så jeg er meget tilfreds med min PC!!!.
Har fået en kammerats PC ind netop pga. BF 1942 og alle de beskrevede
symptomer.

Mvh Erik.