VA-750
Fra : John Pedersen

Dato : 04-11-02 16:43

Hej NG

Er der nogen her der har erfaring med en VA-750 ? - set hos Akvanet.

Hvordan kører den i forhold til eksempelvis en Eheim ?

Mvh
John

Fra : Golden-spec

Dato : 04-11-02 16:48

Det kører stille og roligt, har et VA-300 og det køre perfekt, stille som i
en grav og effektivt, og så er der filtermat. med den kan Eheim ikke slå, og
jeg mener ikke at Eheim er så mange penge vær som der er i for skæld, men
det er nu min mening.

--
Med Venlig Hilsen
Charlotte & Carsten

Fra : Brizz

Dato : 04-11-02 19:06

> Er der nogen her der har erfaring med en VA-750 ? - set hos Akvanet.
>
> Hvordan kører den i forhold til eksempelvis en Eheim ?

Jeg har et sådan filer. Det kører i et 325L uden problemer. Det larmer ikke
og klarer opgaven med bravur. Helt klart anbefalelses værdigt. Og især til
prisen.
Har aldrig prøvet eheim da jeg var for nærrig. Derfor blev det et VA-750
filter. Har ikke fortrudt det.
Og akvanet er gode at handle med. God service og flinke at snakke med.
Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk