Køb af connector til display 8210
Fra : EjS

Dato : 04-11-02 16:03

Har i nogen idéer ang. subj.

MVH EjS

Fra : QxZ

Dato : 05-11-02 10:08

Det har jeg.
Hvad vil du gi' ?????

"EjS" <ejso00@control.auc.dk> wrote in message
news:aq622q$pa7$1@sunsite.dk...
> Har i nogen idéer ang. subj.
>
> MVH EjS

Fra : EjS

Dato : 06-11-02 10:40

Hej!

Jeg formulerede mig dårligt. Jeg vil gerne have en ny så jeg ved det ikke er
det der er galt. Delen koster jo nærmest ingenting fra ny. Det var blot om
nogen kendte en URL til et firma der sælger delen...

MVH EjS

Fra : QxZ

Dato : 06-11-02 11:46

Ja. men den jeg har er skam også helt ny.

Fra : EjS

Dato : 07-11-02 12:25

Hvis du stadig har den vil jeg da gerne give 30 dkr.

MVH EjS

Fra : QxZ

Dato : 07-11-02 16:49

Ok kr. 30,- +pp = 35,-