MS Windows
briani 27239
Win XP og problem med Logitech Keybord
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 04-11-02 16:05

Hej,

Har fået et problem med mit tastatur (logitech cordless iTouch) og WinXP. Et
par minutter til en halv time efter jeg har tændt computeren virker iTouch
genvejstasterne pludselig ikke mere, og enkelte gange er det hele tastaturet
der strejker. Sætter jeg computeren i d.eks. dvale virker det et stykke
igen.
Jeg har opdateret både drivere og installeret SP1
Nogle der kender problemet og evt. har en løsning?

Mvh

Peter Skjelbo

Fra : Torben Jensen

Dato : 04-11-02 16:10

Peter Skjelbo, eaid.dk <peter@VÆKeaid.dk> skrev:
>Hej,

> [...]

Prøv lige en viruskaning det ku være bugbeer

Mvh Torben

Fra : B.R.

Dato : 04-11-02 16:18

Peter Skjelbo, eaid.dk wrote:
> [...]
> Jeg har opdateret både drivere og installeret SP1
> Nogle der kender problemet og evt. har en løsning?

Her er *ingen* problemer med tilsvarende opsætning

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 04-11-02 16:30

"B.R." <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Her er *ingen* problemer med tilsvarende opsætning

Skylder lige at fortælle, at det er et pludselig opstået problem. Orker ikke
at skulle formatere lortet. Har scannet for virus, nada - men tak for de
hurtige svar :)

Fra : arc@na

Dato : 05-11-02 15:01

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> wrote in

> Skylder lige at fortælle, at det er et pludselig opstået problem.
> Orker ikke at skulle formatere lortet. Har scannet for virus, nada -
> men tak for de hurtige svar :)

Er der strøm på batterierne?

arc@na

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 05-11-02 16:10

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> skrev i en meddelelse
> er strøm på batterierne?

Jeps, de er fyldt helt op.

-Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-11-02 16:28

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> wrote in message
> [...]
> igen.
> Jeg har opdateret både drivere og installeret SP1
> Nogle der kender problemet og evt. har en løsning?

har også samme opsætning.. og Logitechs Itouch... Hver gang XP starter op,
er Itouch programmet gået ned.. Det virker næsten aldrig!

Fra : Madsen

Dato : 04-11-02 18:27

Peter Skjelbo, eaid.dk skrev:

> Jeg har opdateret både drivere og installeret SP1
> Nogle der kender problemet og evt. har en løsning?

Samme styresystem, næsten samme tastatur. Har aldrig oplevet problemet
og ej heller på Win2000 hvor jeg også har ITouch installeret. Kører du
med den nyeste version? Pt. hedder den v1.83 build 672.

<http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=310&contentid=6053&countryid=4&languageid=1>

Madsen.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 04-11-02 18:34

> Samme styresystem, næsten samme tastatur. Har aldrig oplevet problemet
> og ej heller på Win2000 hvor jeg også har ITouch installeret. Kører du
> med den nyeste version? Pt. hedder den v1.83 build 672.

Kan se det ikke helt er det tastatur, men jo - kører de nyeste drivere
v2.noget. Så... :(

Fra : Madsen

Dato : 04-11-02 18:44

Peter Skjelbo, eaid.dk skrev:

> Kan se det ikke helt er det tastatur

Linket var til Logitech Cordless ITouch som du skrev, men hvis du
sidder med et andet tastatur så skal det selvfølgelig være en
version som passer til det tastatur.

> , men jo - kører de nyeste drivere v2.noget. Så... :(

Nå, så er jeg blank. Der må være et eller andet program som
konflikter med ITouch så. Det skulle vel aldrig tænkes at din WinXP-
installation er en opgradering fra en tidligere Windows, vel? Altså
en WinXP som blot er installeret oveni f.eks. Win98 eller WinME?

Madsen.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 04-11-02 18:51

> Linket var til Logitech Cordless ITouch som du skrev, men hvis du
> sidder med et andet tastatur så skal det selvfølgelig være en
> version som passer til det tastatur.

Det er korrekt, Logitech har blot skiftet samtlige tastaturer ud og
opdateret dem (f-tasterne har nye funktioner) så det må være det. Har
opdateret med den korrekte udgave

> [...]
> installation er en opgradering fra en tidligere Windows, vel? Altså
> en WinXP som blot er installeret oveni f.eks. Win98 eller WinME?

Øhm, jo - jeg har installeret oveni en frisk installation af win98 - det
skulle give konflikter?
Det underlige er, at det har virket hele sidste uge, men i lørdags gik det
så galt.

Mvh
Peter

Fra : Madsen

Dato : 04-11-02 19:24

Peter Skjelbo, eaid.dk skrev:

> jeg har installeret oveni en frisk installation af win98 - det
> skulle give konflikter?

Ja, før eller siden. Det har erfaringen vist her i hvert tilfælde.
Godt nok er det sikkert ikke så slemt når man installerer oveni en
frisk Win98 hvor der ikke i forvejen er installeret Win98-drivere og
programmer, men stadig er det langt bedre at installere WinXP på en
tom harddisk. Der er himmelvid forskel på Win9x og WinXP.

> Det underlige er, at det har virket hele sidste uge, men i lørdags
> gik det så galt.

Som nævnt, så går der før eller siden koks i det. Jeg har set det
før hos venner og bekendte. Der er stort set altid et eller andet
der kokser når man installerer oveni et ældre styresystem og så er
jeg sådan set ligeglad med at MS siger at det godt kan lade sig
gøre. Det kan det også, men det er ikke optimalt.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-02 19:24

On Mon, 04 Nov 2002 18:26:53 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Samme styresystem, næsten samme tastatur. Har aldrig oplevet problemet
>og ej heller på Win2000 hvor jeg også har ITouch installeret.

Mit tastatur er godtnok ikke trådløst. Modellen hedder Internet
Navigator. Jeg har også det problem, at jeg ved boot af og til, langt
fra altid, får fejlmeddelelse på iTouch og så må starte programmet
manuelt. men så kører det også, bortset fra, at knappen Media ikke
virker.

>Kører du
>med den nyeste version? Pt. hedder den v1.83 build 672.

Tjaeh - sært, min hedder it213.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 15:45

Peter Loumann skrev:

> Det er jeg ret sikker på, du ikke har ret i.

Jeg snakkede kun om lyden som er styret af WinXP. Havde ikke lige
bemærket at du også snakkede om skærmen.

> Hjælp til handicappede ;O/ > Tastatur > Til/fra-taster. Den giver dog
> kun lyd, ikke advarsel på skærmen.

Netop.

> Nøh.

Du burde have lyd på den måde, men ingen onscreen-display når du
trykker på tasterne. Her bliver du nødt til at gøre som beskrevet
i: <news:Xns92CE98B8461FFcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk> - hvis
du vil have visuel information om Caps-lock osv. er slået til eller
fra.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 04-11-02 19:41

Peter Loumann skrev:

> [...]
> Navigator. Jeg har også det problem, at jeg ved boot af og til, langt
> fra altid, får fejlmeddelelse på iTouch og så må starte programmet

Mystisk. Jeg har i de sidste mange år haft Logitech-tastaturer og
dermed også ITouch og har som sagt ikke oplevet det. Fra Win98SE
og frem til det tidspunkt hvor WinXP kom på gaden, havde jeg et
Logitech Cordless Freedom Pro og nu har jeg et Logitech Cordless
Freedom Optical.

> ...bortset fra, at knappen Media ikke virker.

Hvis jeg installerer ITouch v2.13 build 194 her på WinXP Pro UK SP1
så crasher ITouch hvis jeg trykker på Media-knappen og det sker hver
gang. Derfor bruger jeg ITouch 1.83 og det samme gælder for øvrigt
for Win2000 DK SP3. Med version 1.83 virker Media-knappen som den
skal.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-02 22:42

On Mon, 04 Nov 2002 19:41:01 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Mystisk. Jeg har i de sidste mange år haft Logitech-tastaturer og
>dermed også ITouch og har som sagt ikke oplevet det.

Nahr, så er det vel heller ikke mystiskere Mon ikke det konflikter
med et eller andet, som også skal starte automagisk op, f.eks. NAV,
som du svjh. ikke bruger ...

>Hvis jeg installerer ITouch v2.13 build 194 her på WinXP Pro UK SP1
>så crasher ITouch hvis jeg trykker på Media-knappen og det sker hver
>gang.

Just præcis! Det var det, jeg udtrykte lidt høfligere. Da det skulle
være sært, om det kun sker hos netop os to, så kan det undre, at
logitech sender sådan noget skrammel på markedet. ganske vist er
funktionen ikke vigtig for mig, men al dysfunktion irriterer.

>Derfor bruger jeg ITouch 1.83 [...] Med version 1.83 virker Media-knappen som den
>skal.

Nå!? Skal man ligefrem til at nedgradere? Nu henviser min model
automatisk til 2.13 på deres site, så man lurer jo på, om 1.83
overhovedet virker med den.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 16:16

Peter Loumann skrev:

> http://pedalo.dk/itouch1.png

Hvor finder du den information henne? Jeg ved at min er 1.83, men jeg
ved ikke hvilket build-nummer den har. Jeg kan dog tilsyneladende ikke
få det vindue frem som du viser på ovenstående screenshot.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 16:53

On Fri, 22 Nov 2002 16:16:22 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvor finder du den information henne?

På den helt alm. måde: højreklikker på programbjælken, hedder den ikke
sådan, den blå eller hos dig grå foroven?, og vælger Om ...

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : arc@na

Dato : 05-11-02 15:04

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> <http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=310&co
> ntentid=6053&countryid=4&languageid=1>

Det dér link er til Desktop Messenger - et program, som AdAware genkender
som spyware...

arc@na

Fra : Madsen

Dato : 05-11-02 16:15

arc@na skrev:

> Det dér link er til Desktop Messenger - et program, som AdAware
> genkender som spyware...

Desktop Messenger kører ikke her. Den blev kvalt ved fødslen, men
det er muligt. Den er dog ret så let at slå fra.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 05-11-02 16:15

Peter Loumann skrev:

> Nahr, så er det vel heller ikke mystiskere Mon ikke det
> konflikter med et eller andet, som også skal starte automagisk op,
> f.eks. NAV, som du svjh. ikke bruger ...

Jeg bruger pt. NAV Corporate Edition 7.61.928, men har på et
tidspunkt kørt med NAV 2000 og 2001 sammen med ITouch og har ikke
oplevet problemer med den sammensætning heller. (NAV 2000 og 2001
var så godt nok på Win98SE og ikke på WinXP/Win2000).

[ITouch crasher ved tryk på Media-knappen med Itouch 2.13]

> [...]
> undre, at logitech sender sådan noget skrammel på markedet. ganske
> vist er funktionen ikke vigtig for mig, men al dysfunktion

Det er ikke første gang at de sender skrammel-drivere på markedet.
De første drivere til Win2000 var også ret uheldige, for at sige
det mildt.

> Nå!? Skal man ligefrem til at nedgradere?

Det var hvad jeg valgte i hvert tilfælde og har ikke fortrudt det.

> Nu henviser min model automatisk til 2.13 på deres site, så man
> lurer jo på, om 1.83 overhovedet virker med den.

Jeg kan heller ikke hente andet end 2.13 på deres side, men før 2.13
kunne jeg kun hente 1.83 så jeg tror sagtens at den kan bruges på dit
tastatur også. Sig til hvis jeg skal uploade driveren et sted, hvis den
da ikke kan findes et eller andet obskurt sted på Logitechs side eller
FTP, hvis de da har en sådan. Der sker jo da ikke noget ved at prøve.
Hvis den ikke virker så afinstallerer du den blot og smider 2.13 ind
igen, i mangel af bedre.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-11-02 10:05

On Tue, 05 Nov 2002 16:15:10 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:
>[ITouch crasher ved tryk på Media-knappen med Itouch 2.13]

>Det er ikke første gang at de sender skrammel-drivere på markedet.

Sjusk! Min hidtige tyrkertro på logitech er rystet.

> [...]
>tastatur også. Sig til hvis jeg skal uploade driveren et sted, hvis den
>da ikke kan findes et eller andet obskurt sted på Logitechs side

Pænt af dig, men jeg har vist fundet den på deres side ... Mit eget og
de langt fleste tastaturer på

http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/categories&CRID=310&countryid=4&languageid=1

tilbyder kun it2.13, men vælger jeg "Internet Keyboard (Y-SE8 gray)",
får jeg sært nok kun tilbudt it1.83. Så mon ikke, det er den ...

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 17:39

Peter Loumann skrev:

> På den helt alm. måde: højreklikker på programbjælken, hedder den
> ikke sådan, den blå eller hos dig grå foroven?, og vælger Om ...

Hø, den kendte jeg ikke.
Nå, men det er samme build som din (1.83 build 672), så det forstår jeg
ikke. Muligvis så ser ITouch anderledes ud fordi vi ikke har det samme
tastatur.

Her ser den sådan her ud:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/183/itouch.gif>

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 17:58

On Fri, 22 Nov 2002 17:39:06 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Hø, den kendte jeg ikke.

Wabba!? Min windåze-guru kendte ikke en så elementær feature ...

>Nå, men det er samme build som din (1.83 build 672), så det forstår jeg
>ikke. Muligvis så ser ITouch anderledes ud fordi vi ikke har det samme
>tastatur.

Tjaeh - eller efter tilslutning. Jeg har det på tastaturporten. Det'
ikk' trådløst.

>Her ser den sådan her ud:
><http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/183/itouch.gif>

Jow. Prydsomt! Det er kun fanebladet Forbindelse, der afviger eller
rettere mangler her.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 06-11-02 16:21

Peter Loumann skrev:

> [...]
>
> tilbyder kun it2.13, men vælger jeg "Internet Keyboard (Y-SE8
> gray)", får jeg sært nok kun tilbudt it1.83. Så mon ikke, det er

Hmm, muligvis. Jeg tør så ikke sige om der er forskellige versioner
af 1.83 som er tilpasset til enkelte versioner af keyboards, men
jeg tror det ikke. Så vidt jeg husker så brugte jeg den samme driver
i en kort periode, da jeg gik fra mit forrige tastatur til det jeg
bruger nu, og der er stor forskel på hvor mange funktionstaster der
er på de to modeller. Det jeg har nu har mange flere end mit forrige,
men alligevel virkede ITouch fint. Driveren skiftede blot udseende.
Det samme gør sig gældende for Mouseware hvis du skifter mus uden
at afinstallere Mouseware først. Det prøvede jeg nemlig for nylig da
jeg skiftede fra en Mouseman Optical til en MX-700.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 13:38

On Wed, 06 Nov 2002 16:20:38 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Hmm, muligvis. Jeg tør så ikke sige om der er forskellige versioner
>af 1.83 som er tilpasset til enkelte versioner af keyboards, men
>jeg tror det ikke.

Der tror du ret, som sædvanlig . Den virker fint med mit tastur
også, og media-knappen virker nu korrekt, ligesom jeg aldrig mere får
fejlmeddelelser efter boot. Kun ét tilbageskridt: den nye havde en
advarsel, både på lyd og skærm, når jeg ramte caps lock. Det var en
feature, jeg var rigtig glad for. Den findes ikke i 1.83.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 18:48

Peter Loumann skrev:

[Højreklik på programbjælke for at se versionsnummer].

> Wabba!? Min windåze-guru kendte ikke en så elementær feature ...

Nej, det gjorde jeg ikke, så tak for tippet. Jeg plejer at bruge
Help > About-menuen, men den findes jo ikke i Logitech-driveren,
af gud ved hvilken årsag.

> Det er kun fanebladet Forbindelse, der afviger eller rettere
> mangler her.

Det fatter jeg ikke, men hvad sker der hvis du placerer et fluben i
'Vis ikon på proceslinien' inde i Indstillinger? Er det så bare et
Itouch-ikon du får adgang til i proceslinien?

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 19:16

On Fri, 22 Nov 2002 18:48:23 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>tak for tippet.

Nå ja, det var nu ikke derfor. Min undren var spontan. Det er også i
den genvejsmenu, man får adgagng til "Størrelse" og "Flyt" med større
chance for, at programmerne husker det, de får besked på.

>Jeg plejer at bruge
>Help > About-menuen, men den findes jo ikke i Logitech-driveren,
>af gud ved hvilken årsag.

Nåhr, der er jo ikke så meget at hjælpe med.

>Det fatter jeg ikke,

Heller ikke jeg. Men det er der desværre ikke meget nyhedsværdi i. Det
er snarere det normale her ;o/

>men hvad sker der hvis du placerer et fluben i
>'Vis ikon på proceslinien' inde i Indstillinger?

Så viser den ikon på proceslinjen

>Er det så bare et Itouch-ikon du får adgang til i proceslinien?

Ja, sammen med direkte genveje til de enkelte faneblade (stadig ingen
"Forbindelse"), og til "Om iTouch ..." , og til "Hjælp" .

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 14:53

Peter Loumann skrev:

> [...]
> glad for. Den findes ikke i 1.83.

Det er ikke driveren til tastaturet der styrer det. Det er WinXP.
Control Panel > Accessibility Options > ToggleKeys og flueben ved
'Use ToggleKeys'. Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder på dansk.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 15:09

On Fri, 22 Nov 2002 14:52:36 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Det er ikke driveren til tastaturet der styrer det. Det er WinXP.

Det er jeg ret sikker på, du ikke har ret i. Der var valgmuligheden i
den nye version af tastatur-driveren, og advarslen kom på skærmen med
dennes karakteristiske grønne skrift.

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 20:29

Peter Loumann skrev:

> Det er også i den genvejsmenu, man får adgagng til "Størrelse" og
> "Flyt" med større chance for, at programmerne husker det, de får
> besked på.

Jeg har aldrig benyttet mig af den genvejsmenu, men det er måske
ændret fra i dag af. :)

> Så viser den ikon på proceslinjen

Ja og venstre- eller højreklik på det ikon giver nok ikke en
mulighed for at få ikoner for Caps lock, Scroll Lock osv. slået
til. Hmm, så er jeg ved at være blank.
Jeg har lige været inde i registreringsdatabasen og lure lidt.
Værdierne for Caps Lock, Num Lock, Scroll Lock osv. ligger i en
mappe ved navn Cordless, så noget tyder på at det kun er de tråd-
løse tastaturer som har den funktion.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/183/cordless.png>

Om man så kan snyde driveren til at vise ikonerne ved at indsætte
nøglen og værdierne, skal jeg ikke kunne sige.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 20:38

On Fri, 22 Nov 2002 20:29:02 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Ja og venstre- eller højreklik på det ikon giver nok ikke en
>mulighed for at få ikoner for Caps lock, Scroll Lock osv. slået
>til.

Nix!

>Hmm, så er jeg ved at være blank.

Det er ikke meget vigtigt.

>noget tyder på at det kun er de tråd-
>løse tastaturer som har den funktion.

Måske i ver. 1.83. Men ganske bestemt ikke i 2.13. Mit keybord havde
nemlig også tråd, da jeg prøvede den version.

>Om man så kan snyde driveren til at vise ikonerne ved at indsætte
>nøglen og værdierne, skal jeg ikke kunne sige.

Det' ikk' noget for mig!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 15:01

Madsen skrev:

> [...]
> 'Use ToggleKeys'. Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder på dansk.
> Du skal muligvis genstarte for at få den til at lystre.

Du skrev på lyd og skærm.
Lyden har jeg fortalt om, men skærmen skal styres fra Logitech-driveren
og her har du vist ret i at 1.83-driveren ikke viser noget på skærmen
når du slår f.eks. Caps-lock til og fra. Her bliver du nødt til at have
ikonerne slået til i systray.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/183/caps_lock.png>

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 15:53

On Fri, 22 Nov 2002 15:00:46 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Madsen skrev:
><http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/183/caps_lock.png>

Dybt sært! Sådan ser min slet ikke ud. Den har slet ingen fane med
"Forbindelse":

http://pedalo.dk/itouch.png

Og det _er_ 1.83:

http://pedalo.dk/itouch1.png

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-11-02 20:45

Peter Loumann skrev:

> Måske i ver. 1.83. Men ganske bestemt ikke i 2.13. Mit keybord havde
> nemlig også tråd, da jeg prøvede den version.

Nå ja, men du så jo så også hvor godt den version fungerede. :)

> Det' ikk' noget for mig!

Okay.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-11-02 20:49

On Fri, 22 Nov 2002 20:45:21 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>ganske bestemt ikke i 2.13. Mit keybord havde

>Nå ja, men du så jo så også hvor godt den version fungerede. :)

Jow! Sådan noget skrammel at sende ud!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 04-12-02 03:37

Peter Loumann skrev:

> Kun ét tilbageskridt: den nye havde en advarsel, både på lyd og
> skærm, når jeg ramte caps lock. Det var en feature, jeg var rigtig
> glad for. Den findes ikke i 1.83.

Har du prøvet version 'v2.15 build 264' Peter? Den udkom den 27/11.
Den skal lige prøves her i hvert tilfælde, men jeg tror nu lige at
jeg tager backup først. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 04-12-02 04:41

Madsen skrev:

> Har du prøvet version 'v2.15 build 264' Peter?

Uha, uha.
I den version virker Mediaknappen i hvert tilfælde her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/itouch/215/mediaknap.png>
Jeg fortryder bare at jeg ikke installerede den engelske version i
stedet for den danske. Kan bedre lide ordet Caps Lock, da det nu
engang er det der står på mit tastatur, frem for 'Lås skift', hvilket
lyder latterligt i mine ører.

Tror lige jeg kyler den danske ud og installerer den engelske i
stedet...

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-12-02 11:29

On Wed, 04 Dec 2002 04:41:04 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
citerede sig selv:

Nej, havde slet ikke set, den var kommet. Har haft andre problemer ;o]

>I den version virker Mediaknappen i hvert tilfælde her:
><http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/itouch/215/mediaknap.png>

Tak for tippet!

>Jeg fortryder bare at jeg ikke installerede den engelske version i
>stedet for den danske.

Ja, det kan jeg godt forstå. Især på din maskine, der jo alligevel
snakker udenbysk

>'Lås skift'

LOL!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 04-11-02 18:28

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
<snip>Problemer</snip>
Og for at udvide det hele, er det nu også gået ud over min trackman - den
stenede også fuldstændigt før. Hvor er det dog egentlig træls, men det tyder
da på at det ikke er keyboardet der er tæsket hel død :)

-Peter

---
www.eaid.dk - Gratis IT-hjælp til ALLE