MAFIA hjælp please
Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 04-11-02 14:26

hejzaaaaa..

jeg er gået i stå i mafia, det er der hvor man skal begå indbrud i en villa.
Den er pisse bevogtet og ham min hjælper er dårlig til at gemme sig, så han
bliver opdaget og dræbt. hjælp søges!

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 04-11-02 15:02

> [...]
villa.
> Den er pisse bevogtet og ham min hjælper er dårlig til at gemme sig, så

lige når du kommer ind skal du skynde dig hen til højre og bede ham vente
(siddende) bag en statue

så kan du snige dig over i det lille hus og slå vagten ned

derefter skal du slå ham der patroljere midt i ned

så kan du derefter slå ham ned der er oppe foran huset, og så hente din mate
og skynde dig ind...

men tænd IKKE lyset derinde!

det kan volde lidt problemer, men er ikke så slemt endda, de vagter er jo
totalt døve! men lad være med at skyde, så dør du med sikkerhed!

Mvh
Mads Møllegaard
www.startout.dk

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 04-11-02 15:21

"

> [...]
>
> det kan volde lidt problemer, men er ikke så slemt endda, de vagter er jo
> totalt døve! men lad være med at skyde, så dør du med sikkerhed!

TAK for hjælpen, hvis det virker.... men tak jeg bukker.. jeg har hvist
prøvet at klare banen 20 gange eller sådan noget. men TAK FOR HJÆLPEN
:D

Fra : Onkel Ond

Dato : 05-11-02 22:02

> det kan volde lidt problemer, men er ikke så slemt endda, de vagter er jo
> totalt døve! men lad være med at skyde, så dør du med sikkerhed!

øøøøhm... ja, det er de jo, men på et eller andet tidspunkt er der en
nævenyttig biatch der skriger på vagterne at der er en burglar in here, og
så er fanden løs i Laksegade og så dør jeg... Kan man nå at klappe hende
venligt på kinden med sit boldtræ før hun går i spagat, og hvor faen finder
jeg hende... Er kun stødt på hans kone, og hende klaskede jeg til i panik,
og hun spurgte endda kun om det havde været en hård dag på job...

/Onkel Ond